Sunday, March 17, 2013


Ostazah segera Ebby cuba nak buat lawak bodoh..daripada misi ke Gaza sampai lah kw Lahad Datu..tak habis habis nak mempersoalkan bila orang lain bergambar...Agaknya Ostazah segera ni meroyan sebab jeles kot dia tak dijemput pergi...


18 comments:

Anonymous said...

Statement BODOH! lagi memalukan diri dia sendiri. Cakap tak guna akal. Oops! otak tertinggal dalam peti sejuk..

Anonymous said...

Jeles sbb tak de sapa nak ajak pegi.....hehehehe

Anonymous said...

Abby ababi.......lagi sesuai dia tukar nama ni skrg

Anonymous said...

Mulut celupar pepeknya lagi terjuih camna????
Memang kurang ajar sundal ni!!!! ko jgn nak suka2 kutuk Tun....baruah!!!!!

Anonymous said...

arbakyah..nk cr redha ALLAH bkn begini caranye..
kesian..ini la true colour perempuan yg otaknye sakit..hatinye hitam..

Anonymous said...

ini la perempuan hati hitam kata kata semuanya nak mencemuh jer,ini ke ularmak PAS ajar ko,ini ke bahasa org yg dpt hidayah dai pok n.ajis

Anonymous said...

Aku pun tak suka jugak statements Ustazah celop ni.. Tapi rasanya korang kena mintak maaf kat dia sebab menyampaikan fitnah.
Aku cari tweet dia yg kat atas tu, tapi takde.. Ingat dia dah delete, bila check betul2, rupanya yg kat atas tu bukan tweet handle Ustazah celop.. Tu orang lain yg keluar statement tu utk buat fitnah.
Tweet handle Ustazah celop ni, - abby_abadi112

Anonymous said...

Dia tu jadi kupu kupu mlm lebih baik

Anonymous said...

Dia tu jadi kupu kupu mlm lebih baik

Anonymous said...

Dia tu jadi kupu kupu mlm lebih baik

Anonymous said...

Nak tembak anu kau...boleh ke....

Anak Lenggong said...

Artis lain bakal membuat show bagi kutipan tabung Gaza dan Lahad Datu. Ada juga dikalangan artis yang menyalurkan derma peribadi kepada tabung Lahad Datu melalui TV3..Siminah bangang janda sundal dan gian ni apa yang dia buat..bukan derma dan rasa simpati yang di ucapkan tetapi mngutuk orang yang berjasa..

Kesiannya dengan janda yang kehausan ni air dah naik kepala..dulu kalau gian, selepas menjanda dia leh bawak artis jantan muda keluar negara untuk melempiaskan nafsunya tetapi sekarang disebabkan dah joint PAS kononnya nak mendalami ajaran islam. Arbaayah oii..inikah ajaran agama yang ko perolehi ataupun ko gunakan pentas PAS sebagi sumber rezeki ko dan juga ingin melepaskan rasa gian ko kepada lobai PAS.

Anonymous said...

cari lidah lembu bagi dekat janda ni beb...biar dia gosok anu dia tu.....

Anonymous said...

Bila agaknya Mahathir Mamakutty Keling Pariah Tua Kutuk ni nak mampos ahh?? Tak abis2 nyusahkan Pm Najib.
Hidup Najib !!

Anonymous said...

Woi betina garit Si Abby Ababi, ko nie memang hati kaudu, otak benak nak mampus, tak layak kau digelar perempuan kerana kau menjatuhkan martabat kau sendiri.......adusss, ingat pepatah melayu, kerana pulut santan binasa, kerana mulut, ......... kau menghampiri kebinasaan.

Anonymous said...

betul apa yang dia kata. Empayar kau ni empayar yang membawa kemurkaan Allah...perbuatan kata2 semua temberang dan fitnah.
Abby teruskan usaha mencari keredhaan Allah.

Anonymous said...

Biasalah! apabila yang bercakap tak tahu hujung pangkal. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata-kata membosankan telinga merosakkan mata dan akhirnya buruk padahnya.

Anonymous said...

Lawa gak ebbi ni ek! Bekenan tengok.. :-)

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.