Sunday, March 17, 2013


Hahaha...Kesian EP tengok editor Harakah ni...berita Nik Aziz bersila makan laksa pun boleh jadi bahan laporan..Dah tak de berita lain ke nak dilaporkan...

Dah la kelmarin Harakah kantoi siar dan sahkan Anwar yang beraksi siri gambar aksi gay yang didedahkan oleh blog RajaGoyang360 dan kemudiannya entri itu ditarik balik..

Hari ini Harakah buat lawak bodoh lagi..cuba baca apa yang ditulis oleh penulis/wartawan Harakah ini..

Perkara biasa bagi Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, bersila menikmati juadah pada satu-satu majlis keraian.
Tidak perlu hamparan permaidani sebagaimana lazimnya seorang Menteri Besar, Tuan Guru ‘bersedia’ bila dijemput.

Tak ke lawak..kalau dah jadi perkara biasa buat apa nak melaporkan..melainkan ada niat untuk menunjuk nunjuk atau mencari publisiti murahan..




10 comments:

Anonymous said...

Tumpang gelak...HahahhAhhaHahahahaa!!!!

Anonymous said...

Mu jange beri ambo malu
Nanti Tuan Kitty Siang maroh ke ambo
Nanti Tuan Kapal Sink maroh ke ambo
Nanti Tuan Anu maroh ke Ambo

Nanti elaun ambo kena potong
huhuhuhu...

iluvislam said...

seronok nya dapat menghina TGNA & PAS....dapat mencaci & menghina ulamak adalah kerja idaman pencacai UMNO...balasan dunia jugak yg di cari, bekalan akhirat dah cukup ke nak jumpa ALLAH MAHA PENCIPTA anda & juga TGNA...

Unknown said...

Pork nik haaaamPAS! So what?

Anonymous said...

Mnghina n ajis berdosa tapi n ajis mnghina Allah dgn mngatakan Allah pon mencarut, Allah samseng......malah Nabi Muhammad pon di hina dgn mngatakn beliau cuma mamat kampong biasa semasa kecil...sambut maulid nabi kerja bidaah tapi n ajis yg tua kerepot sgp mnyembah takzim Mursidol Am pakatan Kapal karam semata2 utk sambut besday....

Jadi sapa lebih hina?

Anonymous said...

Riak!

Anonymous said...

xder sbb knapa pok nik ni xbole dikritik..bnyk kenyataan dia yg xbole pakai..smuanye mengarut,so what..??

Anonymous said...

yg tersurat & yg tersirat. kritikan bukanlah pd TGNA tetapi Tepat kpd Sumber.

Anonymous said...

Btol tu anon, nik ajis da sesat, brani kt Rasulullah mcm tu..jd saper yg sesat? Org yg mghina Rasulullah @ org yg menentang org yg hina Rasulullah?

Anonymous said...

Ini contoh pernyataan Fitnah dan pembohong.
Taubatlah....jangan buat kerja yang menimbulkan kemurkaan Allah ...apa yang anda tulis akan dicatatkan dan dihisab di akhirat...kena yakin kalau tak akan rosak iman dan Islam.
Buatlah kerja yang mencari redha Allah. UBAH.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.