Saturday, March 2, 2013


Haram jadah punya orang.. tidak berperikemanusiaan langsung.. ada ke patut cina celaka ni panggil anggota VAT69 yang terkorban semasa mempertahankan negara dari penceroboh ANJING POLIS UMNO..

EP malas nak tulis panjang panjang sebab bagi EP cina celaka ni tak layak dipanggil manusia dan tidak sepatutnya menjadi warga negara Malaysia..

Agaknya budak ni dah lama hidup kot..tu yang kurang ajar sangat..


15 comments:

Anonymous said...

bro.. bagi alamat penuh cina haramjadah ni

Anonymous said...

dia duduk mana?

Anonymous said...

Cina yg cakap ni mesti buat perniagaan haram.Selalu kena serbu dgn pihak polis itu yg dia marah sangat tu

Anonymous said...

bunuh jer cina tu... dah kira layak dibunuh tu

Anonymous said...

dah cuba carik dlm facebook...tak jumpa pulak babi sepet nih..

Anonymous said...

cilaka cina...sial

Anonymous said...

Cina babi ni da delete akaun dia bro. Aku caribcmx jumpa. Pukimak babi ni jumpa mmg aku bunuh!! G mampus nk kena tangkap ker apa yg penting babi no mampos.

Anonymous said...

SEMBELIH SAJA BABI TU...ITU BUKAN MANUSIA...

Anonymous said...

Babi peliharaan PASPKR tu.
Nik najis babi pasti berbangga dgn babi2 kapir laknaktullah.dgn terbunuhnya 2 orang muslim wira negara.
Mat jubur pasti tersenyum dan barangkaji sedang YAMseng dgn babi2 kapir laknaktullah.

Anonymous said...

harap ada anggota VAT69 cari babi DAp ni nanti

Anonymous said...

tolong besarkan gambarnya!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

cina yu memang siaaaaal laknat

Anonymous said...

cina ni mesti dilucut warganegara malaysia hantar dia pi cina

Anonymous said...

itu lah sebabnya puak2 natang ni suruh mansuh ISA. tgk apa sudah jd sekarang..klau dulu puak2 ni ckp kurang ajar dlm dewan sja.sekarang ni nk pkai undang2 apa? aku dulu xsuka mahathir..tp skrg bru aku tau..apa yg mahathir buat dlu dia sudah pikir semua kemungkinan yg mungkin berlaku..nasi dh jadi bubur

Anonymous said...

tembak bagi makan kat buaya

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.