HOT : KURANG AJAR..LELAKI INI GELAR VAT69 YANG MENINGGAL ANJING..


Haram jadah punya orang.. tidak berperikemanusiaan langsung.. ada ke patut cina celaka ni panggil anggota VAT69 yang terkorban semasa mempertahankan negara dari penceroboh ANJING POLIS UMNO..

EP malas nak tulis panjang panjang sebab bagi EP cina celaka ni tak layak dipanggil manusia dan tidak sepatutnya menjadi warga negara Malaysia..

Agaknya budak ni dah lama hidup kot..tu yang kurang ajar sangat..


HOT : KURANG AJAR..LELAKI INI GELAR VAT69 YANG MENINGGAL ANJING.. HOT : KURANG AJAR..LELAKI INI GELAR VAT69 YANG MENINGGAL ANJING.. Reviewed by Empayar Pemuda on 5:10 PM Rating: 5

15 comments:

  1. bro.. bagi alamat penuh cina haramjadah ni

    ReplyDelete
  2. dia duduk mana?

    ReplyDelete
  3. Cina yg cakap ni mesti buat perniagaan haram.Selalu kena serbu dgn pihak polis itu yg dia marah sangat tu

    ReplyDelete
  4. bunuh jer cina tu... dah kira layak dibunuh tu

    ReplyDelete
  5. dah cuba carik dlm facebook...tak jumpa pulak babi sepet nih..

    ReplyDelete
  6. cilaka cina...sial

    ReplyDelete
  7. Cina babi ni da delete akaun dia bro. Aku caribcmx jumpa. Pukimak babi ni jumpa mmg aku bunuh!! G mampus nk kena tangkap ker apa yg penting babi no mampos.

    ReplyDelete
  8. SEMBELIH SAJA BABI TU...ITU BUKAN MANUSIA...

    ReplyDelete
  9. Babi peliharaan PASPKR tu.
    Nik najis babi pasti berbangga dgn babi2 kapir laknaktullah.dgn terbunuhnya 2 orang muslim wira negara.
    Mat jubur pasti tersenyum dan barangkaji sedang YAMseng dgn babi2 kapir laknaktullah.

    ReplyDelete
  10. harap ada anggota VAT69 cari babi DAp ni nanti

    ReplyDelete
  11. tolong besarkan gambarnya!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. cina yu memang siaaaaal laknat

    ReplyDelete
  13. cina ni mesti dilucut warganegara malaysia hantar dia pi cina

    ReplyDelete
  14. itu lah sebabnya puak2 natang ni suruh mansuh ISA. tgk apa sudah jd sekarang..klau dulu puak2 ni ckp kurang ajar dlm dewan sja.sekarang ni nk pkai undang2 apa? aku dulu xsuka mahathir..tp skrg bru aku tau..apa yg mahathir buat dlu dia sudah pikir semua kemungkinan yg mungkin berlaku..nasi dh jadi bubur

    ReplyDelete
  15. tembak bagi makan kat buaya

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.