Saturday, March 16, 2013

HOT : GILA LAH JANDA NI..



Hahaha...malunya kalau EP jadi Ostazah segera ni...EP tak tahulah dah berapa kali Ostazah ni kantoi menipu, menfitnah dan memalukan dirinya...

Semalam Ostazah segera ni dilihat cuba untuk mencari populariti murahan apabila mempersoalkan kematian P Balasubramaniam serta cuba mengaitkan kematian penyiasat persendirian itu dengan DS Najib..

Ostazah segera ni cuba mempertikaikan cara kematian PI Bala dengan meminta PM memberikan penjelasan bagaimana Bala boleh mati..Gila ke apa janda ni..orang mati saki jantung pun PM nak kena jelas..

Apa yang EP lihat Ostazah segera ni seolah-olah tidak percaya yang PI Bala mati akibat serangan jantung sekaligus cuba untuk menghasut rakyat untuk bersangka buruk pada DS Najib dan BN..


Bedah siasat malam tadi mengesahkan bekas penyiasat persendirian mendiang P Balasubramaniam meninggal dunia disebabkan serangan jantung.
Selepas bedah siasat di Hospital Sungai Buloh, mayatnya dibawa balik ke rumah keluarganya di Rawang pada jam 11.40 malam tadi, kata rakannya Raja Pillay.
Beliau menambah, mayat bala akan dibakar di pusat pembakaran mayat di Cheras pada jam 2 petang ini.

32 comments:

Anonymous said...

Janda Bangang

Anonymous said...

Janda dah MONOPOSS memang nak MAMPOS patut 2 kali menjanda. Kenapa tak ada Lebai-Lebai PAS melamar jadi GUNDIK ni? Mungkin Lebai PAS takut tak tahan telinga kot?

Anonymous said...

Dan dia menjada pun dia salahkan UMNO.

Anonymous said...

Janda gian batang. Nuar gay punya taknak ka. Janda gian batang ni pilih. Nuar gay punya bengkok pas tu toron lubang jubok sbb tu mak janda gian batang ni taknak. Mat sabuuk tak lalu la sbb tengok muka dia mcm putih lawak. Nak tergelak adalah.

Anonymous said...

dia janda haprak tiada maruah, pelacur murahan...betul ke masa norman kahwin dia dulu, dah tak ada dara???

Anak Lenggong said...

Ngape janda kehausan ni tak kata si bala meninggal lepas buat projek ngan dia..SiBala sakit jantung sebab terkejut nengokkan janda gersang ni terlalu aktif sebab terlalu gian..

Anonymous said...

sebab dia gian ngan kote bengkok dia kena tunjuk kehaibatan dia balun UMNO.....

kalau kote bengkok dah approve baru dia leh rasa yg bengkok tu...

Anonymous said...

ANAK KUCING AKU MATI KENA LANGGAR CINA,NAJIB SILA JAWAB.NORMAN HAKIM CURANG DGN ABBI DULU,NAJIB SILA JAWAB.EH AKU TERKENTUT PLAK,NAJIB SILA JAWAB.....BODOH BAHLOL PUNYA REJECTED ARTIST!!

Anonymous said...

...kesian dia dahaga...dapat tiang bendera diamlah dia...

Anonymous said...

Aku positib. Aku perchaya sikap Abby tentang politik akan berubah bila dia kena "barang baik" aku punya..chaya la...tak lah panjang sangat..tapi bole sampai kuntom Abby tu...

Anonymous said...

korg xnk.. tp aku nk.. hehehe.. tp kawin idok leerrrr.. hariharimau.. hehehe..

Anonymous said...

Kenapa tak soal PM kenapa dia jadi janda kan bagus....atau knapa dia masuk pas...kekekkekeeeekekkekekekekek

Anonymous said...

Ustazah magie segera ni tak percaya ke Tuhan berkuasa mematikan hingga perlu Najib pula menjelaskan PI Sub ni sah dah mati. Sesat nya lah

Anonymous said...

INILH BLOK AHLI UM NO YG SESAT LG MENYESATKN

Anonymous said...

Mati sakit jantung...terkejut tgk ko punya barang la minah oiii...banggang...boleh la aku agk2 mcm ni kan!!!minah ni pun main agak2 je kan!!!

Anonymous said...

macam2..nilah jdinya kalau hati dah hitam,nampak warna putih pun tetap nampak hitam.

Anonymous said...

Lagi baguehhh dia tanya PM dan salahkan UMNO sebab emak dia lahirkan ...Mak pak dia ahli UMNO (ini dia sendiri yg kata) ....meroyann laa dia ni

Anonymous said...

Mencari redha Allah ...tapi hang tuduh , syakwasangka pada orang redha apa tu ...klu ko nak ckp fikir dulu cari fakta dah betul baru ckp ..ko ni betul2 terjun botol.. sbb Najib dan Mahathir tak ajak ko pi Gaca ...top2 ko kata bantuan/derma Malaysia tak sampai ..kenapa? ko nak kata ada orang songlap ko ada bukti ke? outazah abby ko pernah tak dengar oprang ckp atau ko tanya guru ko 'KALAU KITA MENGHULUR DERMA DGN TANGAN KANAN JANG SAMPAI TANGAN KIRI TAHU"

iluvmesia said...

Hina ke menjadi janda???? aku rasa dia lebih baik dr kaki kutuk penyokong UMNONGOK di sini...sejahil2 dia dulu reti jgak bertaubat & tutup aurat, tengoklah bini PM nujib cik semoh tu...balik mekah pun tak reti bertaubat, duk dalam masjid pun jambul terjojol...NAMPAK SANGAT TAK TAKUT ALLAH YG MENCIPTA LANGIT & BUMI...tapi tak pe pencacai UMNONGOK tetap sayanggggg kat nujib semoh...hu3

Anonymous said...

Jadi Pelacur lagi baik, dari menyundal tak tentu arah.

Anonymous said...

dah hilang populariti jadi artis macam2 le nak di buat untuk mempopularkan diri lagi. apaler faedahnya awak tu berhjrah.makin betudung makin ler benda kat bawah tu tebuka. lama tak rasa kot atau memang dah selalu rasa tapi tetap tak puas juag agknya.hehehe....

dinaremas said...

Tu le masaalah nye klu ilmu setakat kepala lutut je .

Anonymous said...

iluvmesia..

memang elok tutup aurat tapi kalau hati penuh dengan hasad dengki camna?.'NAMPAK SANGAT TAK TAKUT ALLAH YG MENCIPTA LANGIT & BUMI..'sama la macam ko mengumpat nujib semoh tu..aku ulang ayat ko skali lagi...NAMPAK SANGAT TAK TAKUT ALLAH YG MENCIPTA LANGIT & BUMI..err..dah tengok cermin ke pagi ni..hehh..

Artis Semuanya Bodoh said...

Tak usah lah layan artis-artis ni. Mereka ni bukannya berpendidikan tinggi pun. Otak dangkal dan tidak berpengetahuan.

Khairil Asmawi said...

Org bodoh tanya soalan bodoh kt org bijak cm pm...agak2 org yg bijak cm pm tu nak jawap cm ne r soalan bangang tu....dia rasa dia tu insp aliza la tu......puiiiiiiii

Anonymous said...

Aku rasa ngko ni xbaca quran la.dalam quran ada kata wanita yg dah tiada keinginan kelamin(monopous),mereka dibenar menanggalkan tudung kepala kecuali ketika solat.belajar dulu sebelum nak mengata

Anonymous said...

dh lama x kena servis....
patut la jd x tentu arah...????

tobeng said...

Aku sanggup tarbiah dia,takpe biarlah aku berkorban..insyaallah kembali dia ke jalan yang lurus nanti hehe

Anonymous said...

ni ada sorang lagi janda hot....try arr contact 0196699406 imah mulim

Anonymous said...

Hot juga mila ni 0176949539

Anonymous said...

Zila 0145574629

Anonymous said...

Admin tolong sgt delete no telefon ni.tqvm

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.