HOT : BUKTI ANWAR MAKIN TERDESAK UNTUK JAWAB ISU LAHAD DATU...


Dalam keadaan yang sangat getir dikala anggota keselamatan negara memerlukan sokongan dan doa rakyat untuk mereka terus berjuang bagi memastikan rakyat Malaysia selamat dan tidak diceroboh oleh pemberontak upahan Anwar...masih ada lagi rakyat Malaysia yang kurang ajar mengutuk  setiap tindakan yang dibuat oleh kerajaan dan pasukan keselamatan negara dalam menjalankan tugas mereka...

Yang terbaru puak puak pembangkang yang mahukan negara Malaysia huru hara mempertikaikan perkara yang bagi EP sesuatu yang sangat bodoh dan menunjukkan mereka terdesak dalam menjawab isu ini..

Yang bodohnya puak puak pembangkang kata anggota keselamatan negara anjing sebab meraka naik Air Asia...



Berikut merupakan jawapan yang simple kenapa pesawat Air Asia digunakan oleh Blog Serius

Semalam kami perasan ramai yang terpinga-pinga mengapa Angkatan Tentera Diraja Malaysia menggunakan khidmat peswat Air Asia untuk menghantar anggota tambahan ke Sabah untuk operasi di Lahad Datu. Ada yang berkata ini adalah kerana pesawat Hercules milik TUDM rosak dan tak mampu terbang. Ada juga yag berkata ini semua helah Tony Fernandes nak buat duit. Ini semua spekulasi bangang yang tidak berpijak di bumi yang nyata. Komik khas ini dihasilkan untuk menjawab persoalan di atas.

 
 
 

HOT : BUKTI ANWAR MAKIN TERDESAK UNTUK JAWAB ISU LAHAD DATU... HOT : BUKTI ANWAR MAKIN TERDESAK UNTUK JAWAB ISU LAHAD DATU... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:30 AM Rating: 5

5 comments:

  1. Itu lah kerja macai2 Pakatan Haram.. Fitnah.. Fitnah.. Fitnah.. Sehari xfitnah.. Mesti demam kot..

    Jasa AnuWar jgn kita lupa.. Atuk Tua nih pernah berjaya melancarkan terpedo belalai bengkok ke Tanah Besar Jajahan ChinaDoll.. Keh keh keh.. Mmg haram jadah Pengkhianat bangsa melayu nih..

    Ini kali lah PR.. Bye2..

    zoRRo...

    ReplyDelete
  2. Kalau dah hati busuk lebih dari bangkai macam tu pakatan haram ni.

    ReplyDelete
  3. Org2 PR ni mmg berpenyakit gangguan jiwa...jiwa kacau..jiwa xtnteram..jiwa resah..jiwa xtng...sbb tu snggup demo selalu, vandalisme, menyerang & mencederakn anggota polis, mnyokong mmbabi buta, suka mmfitnah, merusuh, mnyerang org awam, xterima kebenaran, extreme dn melampau!!!...Biarkn lah dorang terus berpenyakit mcm tu...smpi nk mati pn nnti..jiwa nya terus bergolak!.

    ReplyDelete
  4. U ULANG I SAMAN U!!! >>>>> jampi trbaru PONDAN TUA ksygn NiK NAJiS!

    ReplyDelete
  5. itulah..bila dh bapaknya haram..anaknya jd anak haram..petualang bangsa

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.