Thursday, March 21, 2013



Laaa..Macam ni ke standard seorang pemimpin dari sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam tweet...Buat malu je ahli-ahli je...Ada ke patut minta sedara sebangsa dan seagamanya hancur??


Hancur itu...Hancur ini...Habis tu Nik Abduh ni bangsa apa?? agama apa?? Bangsa PAS ke...Agama PAS ke?? Lain kali fikir fikir sikit sebelum Tweet..jangan jadi bodoh tahap GABAN...Benda simple macam ni pun tak nampak ke...Inilah akibatnya bila nak sangat berkawan dengan syaitan dan iblis,,, terikut sangat dengan game plan DAP yang mahukan Melayu dan Islam hancur...


Satu saja soalan EP, Kebanyakan ahli PAS bangsa apa? Bukan orang Melayu ke?? Kenapa begitu dangkal sangat pemikiran Nik Abduh ni sehingga sanggup keluarkan kenyataan seperti dibawah? 


Dalam konteks Malaysia, apabila Melayu hancur maka tak mustahil dengan Islam sekali bakal hancur....Adakah itu yang Nik Abduh mahukan...??

** EP ingat Nik Aziz je yang dah nyanyuk...rupa-rupanya anaknya pun nyanyuk juga...Kesian..kesian...

11 comments:

Anonymous said...

duit memali dah hancussss...mana duit memali,sapa songlap...pas tolong jawab..peace!

Anonymous said...

Kaldai punya pemikiran mcm tu lah.. Dia lebih rela bangsa dia hancur.. Apa punya mentaliti lah pemimpin mcm ni. Bagus kau je hancur

Anonymous said...

Ank branak sama je, ko nk wujudkn agama hamPAS ke?

Jauhari Djowahir said...

Bila dah taksub tahap melampau maka apa yg terkeluar dari mulut juga tahap meraban bagai tiada pemikiran langsung...kesian keluarga dan orang2 yg rapat dengannya. Kerana mulut...badan, muka, otak dan yg sewaktu dengannya turut sama terasa akan kebinasaannya.

Anonymous said...

Melayu yg lawan Islam tu melayu pas.. Apa punya bodo..x lama lgi hancur la melayu pas tu..

GF said...

salam 2all,

berhenti sejenak daripada bergaduh sesama Islam,

PROMOSI KAPSUL PACAK LANGIT PEARL 30 biji RM100 terhad, sili klik di bawah untuk keterangan lanjut,


PACAK LANGIT UTK TEGANG LEBIH LAMA

ARAM said...

NIK Najis haram Jadah ni nak mampus tak lama lagi, sal dia memang anak haram jadah, samdol, bahalol dan kita semua doakan dia mampus cepat. Oranag macam ni kalau hidup pun dia wat dosa so kalau dia dah kafirkan UMNO dan orang dapat BRIM macam binatang kita semua doakan dia mampus cepat dan nguarantee dia ahli neraka jahanam.

Anonymous said...

MELAYU DENGAN ISLAM DAH SINONIM KAT MALAYSIA NI..
KALO ORG KATA MELAYU DAH TENTU MAKSUDNYA ISLAM..
MCM TU JUGAK LA KALO ORG KATA ISLAM...
MAKSUDNYA DAH TENTU LA MELAYU....
DALAM DUNIA NI...
KALO G MANA2 PUN....
SEBUT AJER MELAYU.. ORG AKAN KATA ISLAM
MCM TU LA JUGAK... KALO SEBUT ISLAM DAH TENTU MELAYU....
KALO SEBUT ARAB.... TAK SEMUA ISLAM...

Anonymous said...

Kita bangsa Melayu ditakdirkan menggalas tanggungjawab memelihara Islam di Tanah Melayu ini ...... Hancur Melayu.... hancurlah Islam di Tanah melayu.

Anonymous said...

Otak letak kat hujung bulu jembut

Anonymous said...

Sebab Islam bukan milik Melayu, Islam untuk semua bangsa. bila beranak sebagai org Melayu dan kebetulan mak bapak beragama Islam ni ler jadinya. Lepas tu bila kata BODO marah ...tu la masalah Melayu pemalas nie...Elok la buat ruang bagi org maki hamun boleh ler tambah saham jadi sahabat syaitan kat neraka kelak. Sabor ajalah.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.