Thursday, March 21, 2013



Wow..satu lagi produk Anwar Ibrahim bakal dijaja di Parlimen Permatang Pauh..Yang ajaibnya bukan Nurul Izzah yang lebih berpengalaman dalam dunia politik dijaja tetapi Nurul Nuha yang belum kenal selok belok dunia politik...

Persoalannya kenapa Nurul Nuha walaupun ditentang kuat oleh isteri kesayangannya di dalam mesyuarat PKR Negeri yang baru berlangsung tempoh hari..

Jawapannya Anwar mudah...Anwar sedar jika dia bertanding di Parlimen Permatang Pauh, kemungkinan besar dia akan tersungkur atau hilang majoriti besar ditangan calon UMNO boleh berlaku..

Jadi untuk mengelak daripada dimalukan di KUBU KUATnya sendiri, semalam Anwar telah mengumumkan yang dia mungkin tidak bertanding di Parlimen Permatang Pauh pada Pilihanraya Umum ke 13 dan mencalonkan Nurul Nuha..

Alasan Anwar latarbelakang Nurul Nuha yang masih bersih dan suci boleh dijual dan mudah untuk mendapat undi simpati daripada pengundi di Permatang Pauh berbanding dirinya yang makin ditolak oleh pengundi disana terutamanya pengundi-pengundi tegar PAS..

Adakah UMNO sudah bersedia untuk berdepan dengan calon bersih dan suci ini di Parlimen Permatang Pauh...Sama-sama kita nantikan...

** Kerisauan Wan Azizah dah jadi kenyataan..Jika sebelum ini Nurul Nuha berkerja dibelakang tabir dan tidak terlalu menonjol tapi sekarang terbukti bahawa PKR mengamalkan kronisme... Parti anak beranak...




8 comments:

Anonymous said...

kronisme tak pe janji tak beli Cincin juta - juta, tak rembat komisen kapal selam..

Anonymous said...

Admin...tak perlu la nak menjaja anak org....suruh PM letak anak dia...tgk sapa nak undi sapa....

Anonymous said...

dh kronisme xpe plak..dl bukan maen lg puak2 nie menentang kronisme...jelas n nyata bukti kronisme dlm pkr...cincin juta2 ade bukti ke???

Crew Fathi said...

Hmmm.. macam2...

Anonymous said...

macam anwar kan sesumpah...

Anonymous said...

cincin juta2.. kapal selam.. altantuya.. bukti ada? nie bukti kronisme anak beranak ada depan mata.. dr presiden letak mak, ank jadi yb bapak jadi penasihat.. depan mata parti ank beranak.. tu pun xpa? yg duk tuduh najib n bini dia xada bukti pecaya bulat2.. itu masalahnya bila hati hitam berkulat.. mcm2..

zul kedah

Anonymous said...

inilah masalah org buta hati mata telinga pekak n bisu. yg ada bukti dpn mt tak nmpk sbb ht buta. yg xda bukti caya sungguh2. pelik tp benar. dulu ms zmn pak lah kecoh marah kat kj. lani smua xoe sbb org dia. cehhh hidup xda pendirian lgsg

Anonymous said...

kronisme xpe??? dulu kepala bapak kau yg bising pasai kronisme...skg kepala bapak kau pulak amalkan kronisme..ckp putar belit...ingat parti kepala bapak kau keee...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.