Wednesday, February 20, 2013


Hahahaha...kenyataan paling lawak bodoh untuk hari ini dari Hadi Awang... kalau tak percaya..cuba baca petikan dibawah..
Beliau menjelaskan, kerjasama Pas-DAP masih ada batasan kerana Pas tegas atas prinsip perjuangan parti dan mengehadkan batasan tertentu, tidak seperti parti pemerintah.
“Kita berjaya bincang dengan bukan Islam daripada DAP dan PKR yang sanggup bersama kita. Kita tidak jual dasar, perangai dan akhlak kita.
EP nak tanya...DAP dan PKR yang sanggup bersama PAS atau PAS yang terhegeh-hegeh menyondol DAP... 

Tiada satu pun dasar PAS diterima DAP..malah ditentang ada...tapi PAS pula terima bulat-bulat semua dasar yang dibuat oleh DAP...

Tengok isu kalimah Allah sudah..kalau agama pun PAS sanggup gadai...tak payah cerita la pasal perangai, akhlak dan dasar...buat malu je...

12 comments:

Anonymous said...

Haji Hadi memang dah bengap dan bodoh yang tak boleh diajar!!! beliau pemimpn syok sendiri!!!! Hati cakap lain, mulut ngomeng lain dan otak pulak ZERO IQ.

Anonymous said...

OTAK GAMPANG,PERANGAI HUDUH!!!!!!!!!!!berpolitik nak senang cari makan,Munafik pun x pe!Fatwa ditangan sendiri.Apa dibuat sesuai dengan Fatwa sendiri,bukan alim ulamak mutabar!!!!!!!!!!!!!!Jahaneeeeee bangsa /agama kerana muuuuuuuuuuuuuuuu Hj.Heding dan POKOKONIK>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Anonymous said...

syaitan makin galak menindih kepala otak jantung hati hadi gilo babi nih

Anonymous said...

dah buat dah ayat putaq alam...apa ke bende ler dia ni. dah nyanyuk tahap gorilla dah ni.

Anonymous said...

berjaya menipu diri sendiri adalah perbuatan paling bodoh dan zalim terhadap akal fikiran sendiri.

Anonymous said...

Apabila nafsu menguasai fikiran...sudah terang lagi bersuluh...PAS memang satu parti politik yg sudah terpeaong dari perjuangan asal...terpesong kerana berketuakan org yg bodoh...yg tamak kan kuasa...yg hatinya dah hitam...

Anonymous said...

Otak klu dh beku...cakap jadi merapu...apa dia cakap...dia sendiri pun tak tahu!!..lebih elok diam membisu...sebab lg banyak bercakap, lg banyak dia menipu!!

Anonymous said...

Aku tengok kedua-dua blog penyokong BN dan PR. Apa yang dapat disimpulkan kedua-dua belah pihak sangat kurang ajar dalam memberikan pandangan dengan menggelarkann individu dari parti yang ditentang dengan gelaran yang jijik. Apakah ini ajaran yang diterapkan oleh parti masing-masing? Bagi UMNO... kalau PAS dah dituduh dengan bermacam-macam gelaran seperti PARTI AJARAN SESAT atau PARTI ANAK SETAN, mengapa pula UMNO masih beria-ia nak ajak untuk membentuk kerajaan perpaduan konon nak menyatukan orang-orang melayu. Kan kah BAHALOL otak orang-orang UMNO nak bersatu dengan PAS yang dia sendiri gelarkan PARTI AJARAN SETAN. Dah lebih 55 tahun memerintah negara.... tak kan fikiran ahli-ahli UMNO masih tak bertemadun kot!!

Anonymous said...

Parti UMNO dah memerintah terlalu lama.... sepatutnya ahli-ahli parti dan rakyat tidak lagi memainkan sentimen mengutuk peribadi seseorang semasa pilihanraya. UMNO sebagai parti tunjang BN perlu menunjukkan kematangan dan contoh teladan yang baik kepada rakyat agar perilaku dan pilihan mereka tetap kepada BN. Apa lagi kelebihan memerintah negara sejak merdeka sampai sekarang sepatutnya digunakan untuk memberi penjelasan tentang agenda dan halatuju negara ke arah memberikan keamanan dan kesenangan kepada rakyat. Apa yang sebaliknya berlaku... kehidupan rakyat semakin sukar dan terbeban dengan kos sara hidup yang meningkat. Dibandingkan dengan tahun-tahun 80an pendapatan RM300-RM600 lebih daripada mencukupi berbanding dengan pendapatan sekarang RM2,000-RM4,000. Gaji naik, tapi barangan dan perkhidmatan naik berlipat kali ganda. Hal yang macam ni lah yang kerajaan perlu fikirkan... bukannya melalak dan bermegah dengan BRIM dan bermacam lagi sumbangan "one off" yang hanya penyelesaian jangka pendek.

Anonymous said...

haduh..apa nk jadi hadi oiii..ckp apa ni????

Anonymous said...

Sebab itu saya katakan jika umat Islam sayangkan Islam tinggalkan PAS. Sebab PAS hanya peralatkan Islam untuk kepentingan politik. Ustaz-ustaz yang berpendidikan agama yang bersama PAS takkan tak faham. Cukupkah jika hanya dengan niat hendak tegakkan negara Islam tetapi perlaksanaannya tidak nampak kesan pun. PAS hanya jadi pak turut bila bersama DAP dan PKR tetapi cukup garang bila dengan UMNO/BN. Mereka lupa bahawa PAS hanya menumpang kesenangan yang diusahakan oleh kerajaan UMNO/BN, tetapi berusaha untuk menjadikannya milik mereka. Seperti dahulu melarang rakyat melabur dalam ASN, tetapi mereka sekeluarga melabur sampai puluhan ribu. Inilah contoh manusia hipokrik. Rakyat boleh fikir sendirilah.

Anonymous said...

Apa pasal tak menyabar lagi nak keluar kenyataan? Dato Husam kata, waktu waktu begini jangan sangat keluarkan kenyataan yg buat rakyat pening nak pilih. Cuba sabar dulu...Belum apa apa, karang rakyat berubah fikiran baru tau nak salah kan siapa? Kita nak humban kan Parti Rasuah, hang pa sibuk bercakap benda yang tak sepatutnya..tension betul lah tengok..! Bertenang lah, hang pa ingat, hang pa dah kuat sangat ka? Hello, jangan perasan nak menang ok kalau lagu ni...!!!!!!!!!!1

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.