Tuesday, February 12, 2013



Semalam kecoh apabila seorang lelaki cina DAP ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang kerana menunjukkan isyarat lucah kepada DYMM Permaisuri Agong...
Punyalah kurang ajar lelaki cina DAP ni sehinggakan amaran telah diberikan oleh pegawai bertugas pada ketika itu tetapi cina DAP ini tidak mengendahkan amaran tersebut..malah dia cuba memcabar kesabaran pegawai tersebut dengan menunjuk isyarat FU*K berkali-kali lagi...
Berikut adalah petikan daripada laporan yang dibuat mengenai kejadian tersebut;
Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, seorang lelaki telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong. 
ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapatinya. 
Amaran telah diberikan kepada lelaki tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. 
Bagaimanapun, lelaki itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya.
Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampirinya, lelaki tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. 
Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.
Hari ini pula EP diberitahu cina DAP yang kurang ajar ini berhasrat untuk meminta maaf diatas kesilapannya menunjukkan isyarat FU*K terhadap DYMM Permaisuri Agong...Alasannya, dia tak bermaksud untuk menghina DYMM Permaisuri Agong sebaliknya dia mendakwa berada didalam keadaan tertekan dan marah pada masa kejadian...Dan dia harap rakyat Malaysia dapat memaafkannya diatas perbuatannya itu...
Macam haram jadah...masa buat tak mahu fikir kesannya..bila perkara ni dah jadi kecoh...Tahu pula takut dan kalut nak minta maaf...
Pandangan peribadi EP..lelaki cina DAP yang kurang ajar macam ni tidak patut dimaafkan dan wajar dihukum supaya dia dapat belajar dari kesilapannya.. 
Jika tidak..bak kata Blogger No. 1 di Malaysia MPP Online satu hari nanti bangsa melayu akan dihalau keluar dari negara ni macam ANJING KURAP!!
** Mana PERKASA, PERTIGA, PERKIDA DAN PER PER YANG LAIN...Takkan tengok saja DYMM Permaisuri Agong dimaki oleh cina DAP ni...
Cuba korang tengok video dibawah ni.. Tengok sendiri macam mana CINA CELAKA sesuka hati halau umat Islam di Malaysia keluar dari negara ni.. 




13 comments:

Anonymous said...

TIADA MAAF BAGIMU...itu yg paling layak dan sewajarnya tindakan yg patut diberi. Ingat kisah seumpama...budak cina jugak mempermainkan lagu NEGARAKU. Mana hormatnya pd RUKUNEGARA KITA. Buang negara aje sepatutnya.

YES.....JANGAN SAMPAI MARUAH BANGSA DAN BUMI ASAL NAMA TANAH MELAYU INI DIJAJAH PULAK OLEH PUAK2 BIADAP CAMNI.

Anonymous said...

Kerajaaan dan Kementerian Dalam Negeri terlalu bagi muka kepada si cina laknat yg selalu mempermainkan dan menyakitkan hati dan perasaan org melayu yg sanggup berkongsi kekayaan negara ini kepada mereka.Org seperti ini tidak boleh diberi muka, sepatutnya kita ikut undang2 Thailand mereka yg menghina raja, menfitnah serta memporak perandakan dihukum dengan lebih lama di dalam penjara,didenda serta dibuang negara.Negara pun boleh maju tanpa sumbangan mereka.Mereka ini ibarat cacing sudah naik kemata.JIka tiada tindakan diambil tidak hairanlah mereka akan melakukan perkara yg lebih bahaya kepada negara kita...apakah kita masih sanggup memaafkan meeka berkali2????.Kesabaran org melayu juga ada batasannya...

Anonymous said...

Cina babi.....muka cam haram jadah

Zakir said...

Ingat cina ingat 13 mei

Anonymous said...

TOLONG JGN BAGI MUKA KAT BANGSA CINA YG KURANG AJAR TOLONG YER... !!! KALAU DIMAAFKAN JUGAK, BUDAK NI AKAN CACAT MUKA DIA SEPANJANG HAYAT !!!! TAKUT ADA YANG SIMBAH ASID KAT MUKA GAMPANG NI NANTI, TENGOK LAHHH .... SIAP KAU CIAN BABI HUTAN CELAKA ... !

Anonymous said...

Sebabkan berlembutlah cina2 sial ni naik kepala.kerajaan patut adakan balik ISA.

Anonymous said...

mudah2an ditembak petir syaitan2 ni...

Anonymous said...

ya Allah hancurkanlah musoh2 umat Islam dan yang bersekongkol dengannya...

Anonymous said...

menteri dlm negeri takut sgt..cakap berdekah2..kurang ajar dah cina sial ni

Anonymous said...

Si BIADAP tu belajar aje tinggi - entah2 biasiswa pun ditanggung kjaan beRaja kita tapi masih buta kontrak sosial dan sejarah negara bumi yg di pijak ini. Kesian....kena sumpahan Raja Berdaulat baru dia tau. ISA patut diadakan semula sebab tak hairan kat luar sana masih ramai lagi Lohpohki@lupuki camni yg tunggu masa nak bertindak dek banyak sangat bagi muka oleh pihak berwajib. Ini pun satu contoh dari kuncu kes lagu negaraku dulu tu..... AWASLAH BANGSAKU GUNTING DALAM LIPATAN.

p/s minum air tapak kaki Raja sepatutnya hukuman paling sikit. PENJARA SEUMUR HIDUP SELAYAKNYA PETUALANG RUKUNEGARA.

Deri Bin Ahmad said...

Bukan semua kesalahan boleh di maafkan, biarlah pihak berwajib mententukan. Kita rakyat biasa lihat dan fikir kemudian menelai.

Pak Ulong said...

Senang nya minta maaf. Masa nak buat tak ingat impak yang akan terima. Nasib baik Malaysia ada undang2 kalau tidak dah mampus dikerjakan. Peringatan untuk yang lain2....jangan cuba bermain api....kelak akan terbakar negara ini.

Anonymous said...

Maaf, nk tumpang tanya sket....
Admin nih marah Individu ker, DAP ker,or Bangsa cina?????

yg sbetulnya, klau seseorang tuh buat salah, salahkan individu trsbut. bkn slhkn bangsa atau agama dier....

ish3 =='

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.