Wednesday, January 2, 2013


PETALING JAYA: Pelakon dan model seksi penuh kontrevesi, Zarina Anjoulie mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini, hari ini atas pertuduhan memiliki dadah jenis eramin 5 seberat 0.6 gram, tiga hari lalu ketika dicekup dalam serbuan disebuah perumahan mewah disini.

Zarina Anjoulie, 26, bersama seorang lagi rakannya, pelajar kolej swasta, Mohamad Fakhruzaim Mohamad Fawzi, 26, didakwa melakukan perbuatan itu di sebuah rumah beralamat No C-3-10 Armanee Condo, Jalan PJU 10/1C Damansara Damai, dekat sini pada pukul 5.30 petang, 30 Disember 2012. Serbuan dibuat atas laporan orang ramai.

Demikian, majistret Nazri Omran membenarkan kedua-dua tertuduh berkenaan diikat jamin masing-masing RM2,000 dengan seorang penjamin. Manakala sebutan kes ditetapkan pada 8 Februari ini. – @Forblogger.net

** Adakah Zarina Anjoulie hanya berdua-duaan dengan rakannya, Mohamad Fakhruzaim Mohamad Fawzi didalam kondo tersebut semasa tangkapan dibuat???..

3 comments:

Anonymous said...

Anak pontianak mana nak ngaku salah...memang sah lah dia hantu..keturunan pas pis pus...lepas ni tentu akan tutup kepala dan jadi ostazah pening..tengok le nanti...hehehehe

Jebon Tua said...

Tulah dulu takbur sangat, cakap besar. Tetek sendiri la, sindir boypren lepas berzina blah la, gambar bogel la.

Allah dah bayar cash kat ko. Rasa la camno sekarang. Pandang la bondo tu, tuhan nak bagi chan nak balik ke pangkal jalan, kenal balik agama sendiri. kalau taknak gak sendiri mau ingat la. sendiri la tanggung.

Anonymous said...

murah je pempuan gini...selisih anak2 kita

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.