Saturday, January 12, 2013

Inilah erti perjuangan bagi puak-puak cina DAP...Keluar meninggalkan Stadium kerana tak mahu berjemur dibawah matahari yang terik...Yang tinggal hanyalah melayu-melayu yang bodoh di dalam stadium yang diperkudakan oleh DAP....






Wah...bangganya kuda-kuda kayu ni memakai bendera DAP...Tahniah EP ucapkan...Mesti lepas ni Guan Eng bayar elaun lebih pada mereka...


4 comments:

Anonymous said...

sgt2 haru tgk org melayu ni..

Anonymous said...

Apa ke baghal melayu ni. Aku tumpang simpati bg pihak keluarga dan kawan2 mereka.

Anonymous said...

bhai,ko mesti cemburu ngan kebangkitan rakyat skg ni termasuk parti ko kan?..korang bukan main lagi spin sesuatu isu yang kerang dapat..nasihat aku la bro,tobattttt!!!itu la ungkapan yang korang kena buat ter masuk tv3,1,2 dan seangkatan denganya..klu nak tipu,agak2 la bhai..ggambar tu masa orang dah balaik bhai..cuba tunjuk gambar yang sebenar.mesti korang tak berani kn?????????kah..kah...kah.....

Anonymous said...

Ini lah ajaran pemimpin mereka. Melayu hanya jadi baghal dan keldai. Betapa bodohnya mereka diperbodohkan. Kau orang tengok peserta Cina, kejap je mereka disana. Cepat2 mereka blah. Pergi makan-makan dan bersiar2 lagi baik. Kesian pencacai Melayu tu.kau orang yg bersusah payah, orang lain nanti yang dapat ganjaran dan nikmatnya. Fikir2kan lah.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.