TERKINI : PESERTA CINA MULA MENINGGALKAN STADIUM... #KL112

Inilah erti perjuangan bagi puak-puak cina DAP...Keluar meninggalkan Stadium kerana tak mahu berjemur dibawah matahari yang terik...Yang tinggal hanyalah melayu-melayu yang bodoh di dalam stadium yang diperkudakan oleh DAP....






Wah...bangganya kuda-kuda kayu ni memakai bendera DAP...Tahniah EP ucapkan...Mesti lepas ni Guan Eng bayar elaun lebih pada mereka...


TERKINI : PESERTA CINA MULA MENINGGALKAN STADIUM... #KL112 TERKINI : PESERTA CINA MULA MENINGGALKAN STADIUM... #KL112 Reviewed by Empayar Pemuda on 4:04 PM Rating: 5

4 comments:

  1. sgt2 haru tgk org melayu ni..

    ReplyDelete
  2. Apa ke baghal melayu ni. Aku tumpang simpati bg pihak keluarga dan kawan2 mereka.

    ReplyDelete
  3. bhai,ko mesti cemburu ngan kebangkitan rakyat skg ni termasuk parti ko kan?..korang bukan main lagi spin sesuatu isu yang kerang dapat..nasihat aku la bro,tobattttt!!!itu la ungkapan yang korang kena buat ter masuk tv3,1,2 dan seangkatan denganya..klu nak tipu,agak2 la bhai..ggambar tu masa orang dah balaik bhai..cuba tunjuk gambar yang sebenar.mesti korang tak berani kn?????????kah..kah...kah.....

    ReplyDelete
  4. Ini lah ajaran pemimpin mereka. Melayu hanya jadi baghal dan keldai. Betapa bodohnya mereka diperbodohkan. Kau orang tengok peserta Cina, kejap je mereka disana. Cepat2 mereka blah. Pergi makan-makan dan bersiar2 lagi baik. Kesian pencacai Melayu tu.kau orang yg bersusah payah, orang lain nanti yang dapat ganjaran dan nikmatnya. Fikir2kan lah.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.