#kekalnajib

Thursday, January 31, 2013

HOT : SHARNAAZ CABAR ND LALA JADI ANAK JANTAN....



“Jadilah seperti seorang lelaki” adalah antara kenyataan balas yang dikeluarkan sendiri oleh Sharnaaz Ahmad kepada ND Lala yang juga merupakan bapa kepada kekasihnya, Shila Amzah.
Menurut pelakon yang sedang hangat dengan filem Juvana ini, Sharnaaz mengaku bahawa dia sudah bersedia untuk berjumpa dengan ibubapa Shila. Namun, dia menjelaskan bahawa ND Lala tidak mahu bersemuka dengannya.
“Terpulanglah dia hendak cakap apa. Saya tidak terkejut bila membaca kenyataan dia. Sebab, itu memang cara dia. Tapi, kalau saya hendak datang merisik atau meminang Shila, sudah tentulah saya akan berjumpa dengan dia (ND Lala) dengan isterinya.
“Malah, saya bersedia untuk berjumpa dengan dia (ND Lala) bila-bila masa saja. Tapi, macamana hendak jumpa, kalau dia (ND Lala), asyik lari saja. Jadi, saya harap dia (ND Lala) tidak usahlah pusing cerita.”
Tak cukup disitu, Sharnaaz turut menegaskan kekecewaannya terhadap perkara yang berlaku serta mengaku bahawa ibubapanya merasa terkilan selepas membaca kenyataan ND Lala.
“Takkanlah saya hendak pergi merisik atau meminang tanpa kehadiran ibu bapa saya. Tapi, bila membaca kenyataan ND Lala yang sebegitu, ibu bapa saya sendiri pun rasa terkilan dan marah.
Dia cakap saya ini kurang ajar. Tapi, dalam hal ini, kita kena sama-sama kena saling hormat. Bukan yang muda saja kena hormat yang tua. Yang tua pun kena hormat yang muda jugak.
Mungkin, selama ini orang tak berani nak lawan dengan ND Lala dan anggap dia betul saja. Tapi, kadang-kadang benda yang salah itu kita kena betulkan, tidak kiralah sama ada orang itu muda atau tua.”
Bagaimana pun, Sharnaaz memberitahu bahawa dia tidak akan berputus asa dengan perkara yang berlaku.
“Entahlah…saya pun tak tahu nak cakap apa lagi. Saya tak putus asa. Tapi, kalau saya terus hantar rombongan merisik atau meminang pun, kalau dia tidak terima, bagaimana?
Bagi yang masih belum jelas, Sharnaaz mengeluarkan kenyataan ini selepas ND Lala menegur sikap Sharnaaz yang terlalu terbuka memberikan kenyataan mengenai hubungan cintanya bersama Shila Amzah.
**Macam mana nak bernikah ni..belum apa apa lagi dah berperang dengan bakal pak mertua...

2 comments:

  1. belum jadi menantu dah nak tunjuk kurang ajar

    ReplyDelete
  2. Bro - bro rileks sket bg comment.. Jgn menambah yg sedia ada panas.. dosa beb.

    Kepada
    Shanarz : Cuba guna saluran yang betul / orng yang boleh menolong/ rapat ngan bakal pak mentua.cuba raih kepercayaan org tua, bukan melalui membuat kenyataan media.. stop buat mnambah pekung.. not nice .

    kepada
    N.D Lala: Memang wali,anda lah org selayaknya..andai anda rasakan kesungguhan shanarz ingin menikah ngan anak anda..pertimbangkan lah/ berikan syarat utk satu ketetapan masa utk dia perbaiki diri.
    saya faham bukan mudah untk melepaskn ank gadis kita kpda bakal suaminya,sbb anak kita bukan anak ayam..

    To you All Guys: Jgn jd nasik Tambah yg dah basi. 1 aib yg disorokan, beribu aib anda akn disorokan nanti.. pertimbangkn lah.

    ReplyDelete

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.


Popular