Wednesday, January 23, 2013


Meroyan tak tentu pasal puak-puak PAS bila tengok gambar Ustaz Nasha mengikuti rombongan DS Najib ke Gaza...  Apasal ye??


Bagi EP..ini dah rezeki Ustaz Nasha untuk menjejak kakinya di tanah Palestin bersama Perdana Menteri..Ada la juga wakil PAS bersama PM semasa melawat Gaza...betul tak...patutnya puak-puak PAS patut berbangga..bukannya mencemuh kehadiran Ustaz Nasha di tanah Palestin...

Dulu masa Ustaz Nasha bersama PAS..puak-puak ni sibuk nak singkirkannya...gila nak pilih Mat Sabu..Sebab apa??...sebab Ustaz Nasha tak pandai jadi balaci Anwar dan DAP untuk anjurkan demonstrasi... Sekarang bila Ustaz Nasha sibukkan dirinya nak bantu negara Islam bersama DS Najib..bising plak...







8 comments:

Anonymous said...

tahniah ustaz nasharudin..

Anonymous said...

Yang si Nasha pulak terus melakukan provokasi kepada PAS. Berapa ramai lagi pejuang melayu dalam PAS? yang masih memperjuangkan agar PAS bersekongkol dengan UMNO atas nama melayu.

Apa sudah jadi dengan majlis syura. Hilang kuasa?.... bincang masalah peri laku Nasha pun tak mahu. Tak mahu Nasha diambil tindakan gamaknya.

Pada pandangan gua jelas..... Ini membolehkan masyarakat memandang dan berkata " orang kuat PAS pun sokong Najib" walau tampak remeh kepada yang tak memahami tetapi sebenarnya mampu memberi implikasi besar menjelang pilihanraya.

Anonymous said...

Laaa...apa pulak nak meroyan.. siapa Nasha ni dalam PAS sekarang..tak ada apa2. Ada tak membantu tak ada pun tak menjejas. Cuma yg org PAS bercakap ialah tak di sangka bekas Timb Presiden yg dulunya tak lekang berkopiah bila dapat kesenangan dunia boleh berubah. Tewas dalam Ujian Duniawi. Sebenarnya x salah dia nak bersama dalm majlis bersama Najib tapi yg salah dia kini menyerang sahabat dan berdakap dgn musuh. Semoga Allah beri hidayah kepada beliau.

antiadamadli said...

Kau lah meroyan.. Musuh org Islam sapa sebenarnya.. Musuh org Islam ialah Yahudi dan Nasaro..sampai kiamat puak2 ni akan memusuhi Islam sehingga org Islam mengikut jejak mereka.. Ini yg terjadi kpd Paspispus skrg ni...baca lah kitab Agama Allah.. Jgn asyik dok dengar ceramah je.. Otak jadi beku sbb asyik dengar fitnah je setiap hari...

Anonymous said...

puak puak dia org ni..ckp apa pun..buat apa pun...semua tk betul..ustaz nasha buat baik mcm mana pun..tuduh kelain..yang betul nya pd puak puak ni bila ustaz lim buat...ha tu dia org kata betul..

Anonymous said...

daripada asyik bercakap, seolah-olah macam pernah pergi palestin, padahal asyik dengar cakap orang aje. adalah lebih baik pergi tengok dengan mata kepala sendiri, baru bercakap.

Anonymous said...

Da mmg puak pr ni gunkn dasar org munafiq, bnda elok pun nk bangkang.. Da mmg nk ke ptrajya, bnda halal diharamkn mraka, bnda haram mereka halalkn.. Munafiq2...

zulfahmi zainal ariffin said...

ustaz karpal dgn ustaz lim jugak betoiiiiiiiiii....lawakkkkk

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.