HOT : PERTAMA KALI LAYARI WEB PORNO, SUAMI TERKEJUT ISTERI PELAKON UTAMA...



Seorang lelaki Mesir, Ramadan telah pergi ke sebuah cafe internet dan membuka laman web porno buat pertama kali dalam hidupnya sekadar ingin mencuba.

Namun apa yang disaksikannya sangat mengejutkan apabila heroin filem lucah itu adalah isterinya sendiri.

Tidak menunggu lama, lelaki itu segera pulang ke rumah untuk bersemuka dengan kecurangan itu.

Pada mulanya wanita itu menafikan dia berlakon filem lucah dan meminta suaminya menunjukkan filem itu.

Namun tidak lama kemudian isteri curang itu mengaku juga kesalahannya.

Menurut isterinya, dia tidak pernah mencintai Ramadan walaupun mereka mendapat 4 anak sepanjang 16 tahun perkahwinan mereka.

Bukan itu sahaja, wanita ini turut mengaku melakukan aksi mesra itu dengan bekas kekasihnya.

“Saya melihat ada 11 filem lucah yang dilakonkan oleh isteri saya.

Isteri saya mengaku masih cintakan kekasih lamanya kerana mereka masih sama-sama muda berbanding saya yang sudah tua.

Sebelum masuk ke web porno itu, perkahwinan saya bahagian saja” Kata Ramadan pada akhbar tempatan di wilayah Dakhalia.

** Mesti dia menyesalkan tengok porno....
HOT : PERTAMA KALI LAYARI WEB PORNO, SUAMI TERKEJUT ISTERI PELAKON UTAMA... HOT : PERTAMA KALI LAYARI WEB PORNO, SUAMI TERKEJUT ISTERI PELAKON UTAMA... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:55 PM Rating: 5

5 comments:

  1. Wan Jijah seronok tgk Video Anuwar.. Sampai terlupa kat mana simpan Jam Omega.. Keh keh keh..

    ZoRRo...

    ReplyDelete
  2. Samsidar pulak tngok video asmin aiskrim dlm tandas, dia ckp tkde class...aku kt tivoli villa der.

    ReplyDelete
  3. tobat la kengkawan diatas termasuk aku jugak..janganla kita dok memfitnah sana sini semata2 nak mengekalkan kuasa kerajaan memerintah yang sementara ini..ingat 5 perkara sebelum 5 perkara..1 masa nanti,korang pasti menyesal dengan apa yang korang fitnahkan..tak lama dah bro...

    ReplyDelete
  4. ok laaa anons 9;57...ia mungkin fitnah/mungkin juga betul...kita yang berfikiran nilai laaa setiap bukti yang dikemukakan.sama seperti hakim.hakim tidak pernah ada ditempat kejadian tetapi menilai kes melalui pendawaan dan pembelaan.kita adalah hakim dalam memilih ketua...jangan nanti salah pilih kita juga akan menyesal.

    ReplyDelete
  5. jangan terjebat dgn QAZAF

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.