GEMPAR : USTAZ FATHUL BARI BERNIKAH SEORANG LAGI DI THAILAND?? @ustazfathulbari


Betul ke Ustaz Fathul Bari telah bernikah seorang lagi di Thailand seperti yang gembar-gemburkan oleh blog-blog pembangkang?? Mengikut surat pengesahan fotostat yang disebarkan dibawah ini, pernikahan Ustaz Fathul Bari dengan wanita yang bernama Maria Joy Erlado itu berlangsung di pejabat The Islamic Committe of Songkhla Thailand pada 29 Mei 2012.


EP tak pasti sejauh mana kebenaran surat fotostat yang disebarkan ini dan EP sendiri pun tak tahu samaada Ustaz Fathul Bari ini dah berkahwin ke belum... 

EP rasa seeloknya tuan punya badan iaitu Ustaz Fathul Bari sendiri dapat tampil dan memberi penjelasan supaya perkara ini tidak menjadi fitnah dan bahan untuk menjatuhkan kredibiliti Ustaz Fathul Bari sendiri...


GEMPAR : USTAZ FATHUL BARI BERNIKAH SEORANG LAGI DI THAILAND?? @ustazfathulbari GEMPAR : USTAZ FATHUL BARI BERNIKAH SEORANG LAGI DI THAILAND?? @ustazfathulbari Reviewed by Empayar Pemuda on 1:17 PM Rating: 5

11 comments:

  1. kalau dia kawen pun biarlah..da jodoh diakn.dia mampu..

    ReplyDelete
  2. Spin dari sapaaa....???

    ReplyDelete
  3. Name gadis bunyi macam Filipino....

    ReplyDelete
  4. blog pembangkang le...mana lagi

    ReplyDelete
  5. Aku pernah tengok satu video di mana ustaz Dr.Fathul Bari memangku anak kecil berumur dalam lingkungan tiga tahun sambil menjawab persoalan dalam majlis dilog. Kalau tengok rupa macam anak dia.

    tapi perkara yang dibangkitkan oleh puak pakatan ni.....wallahualam.

    ReplyDelete
  6. yang hampa dok gadoh orang menikah dengan elok pasai apa? 2,3,4 ka ikut suka dia la, kalau dia mampu zahir batin.
    tapi aku la ni dok heran, orang peribadi tak bagus depa sokong jadi ketua negara.Kalau betul dia kena fitnah, pi la buat sumpah laknat, aku bolih yakin dia bersih.dan rela dia jadi ketua negara kalau dia menang.ini tidak dok buat perhimpunan haram macam golongan barat yang sesat tu.sesat.sesat. sesat.
    dah sesat banyak dah rakyat negara ni. orang doh hina ISLAM pun hampa dok ampu lagi.

    ReplyDelete
  7. alahaiii....aku pernah jumpa ustaz fathul bari dan isteri beliau. 2 jam aku berbual dgn ustaz dan isteri aku berbual dgn isteri dia. masyaAllah isteri beliau cukup sopan, cukup warak....aku tak tau apa bahasa yg lagi elok nak gambarkan mereka berdua. tak baik kau org menfitnah dia, dia org baik punyai fitrah politik dan masa depan yg hebat. ternyata ini semua hanya fitnah. rekaraya pembangkang yg desperate, yg sebati dgn character assasination.

    org lama

    ReplyDelete
  8. kalau x dakk video sori la org nak pecaya. stakat surat fotoshop mcm ni. adik aku pon bleh buat. muahahaha...

    peminat salaf

    ReplyDelete
  9. Blog pembangkang xnak heboh ka Ostaz kaunseling jam 3pagi dah tutttt..

    ZoRRo...

    ReplyDelete
  10. biar le dia kawen dia ada kemampuan kenapa nak dengki bukan dia yusahkan orang lain,kawen cara hal bukan sebelah sana kena tangkap kalwat dengan bini orang lah,apa lah orang kawen pun dengki.

    ReplyDelete
  11. Yg penting dia kahwin dgn cara yg halal bukannya kena tangkap khalwat.. Nmpk sgt puak pembangkang takde modal lain nk buat cerita.. Noob sgt~

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.