HOT : VIDEO SEKS TERBARU...ANUAR MULA GELISAH...??

Hahaha..ambil langkah berjaga-jaga nampak..Agak-agaknya macam mana Anwar boleh tahu kandungan video tersebut..."Saya diberitahu ada video baru. Dulu muka macam Anwar (tetapi) perut buncit. Sekarang tidak, muka macam Anwar, perut pun dah (di)kempis(kan)". “Politik sampai macam itu,”.....


Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan Umno BN sedang mereka-reka video fitnah baru terhadapnya atau pimpinan Pakatan Rakyat, menjelang Pilihan Raya Umum ke-13.

“Saya diberitahu ada video baru. Dulu muka macam Anwar (tetapi) perut buncit. Sekarang tidak, muka macam Anwar, perut pun dah (di)kempis(kan).

“Politik sampai macam itu,” katanya kepada lebih 5,000 anak muda dalam program Jelajah Merdeka Rakyat Anak Muda di Petaling Jaya malam tadi.

Namun, Ketua Umum KEADILAN itu yakin rakyat lebih cerdik dan tidak mudah termakan dengan setiap fitnah yang dijaja juak-juak Umno BN.

“Saya yakin, Insya-Allah. Kita akan (dapat) lalui (dengan baik). Orang tanya kenapa saya yakin kita boleh menang? Saya kata: Apa kamu ingat rakyat bodoh?

“Rakyat di bawah, (yang) kerja kilang, buka gerai (dan) pendidikan (sekadar) tingkatan tiga dan lima tak semestinya bodoh. Sebab hati mereka bersih. Mereka mencari kebenaran,” katanya.
HOT : VIDEO SEKS TERBARU...ANUAR MULA GELISAH...?? HOT : VIDEO SEKS TERBARU...ANUAR MULA GELISAH...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 10:31 PM Rating: 5

2 comments:

  1. empayar fitnah dan pembohong.Nak menang PRU dulu bagi IC pd pendatang = sekarang projek IC Selangor.
    Tambah lagi buat video fitnah.guna istilah MIRIP...kerna tak betul ....solek pelakun ...ambil gambar macam mirip2....semua ini perbuatan membawa kemurkaan Allah samada kepada pembuatnya, pelakonnya, pengarahnya, tenaga produksinya, penyebarnya, yang mempercayainya.. dan orang yang mengundi puak2 yang melakukannya sebagai strategi politik kotor. Allah maha mengetahui...undilah wakil yang boleh bawa kita ke jalan di redhai Allah.

    ReplyDelete
  2. bor anon..adakah anda pasti itu bukan anuat brahim? 100% pasti? adakah hang pasti PR x guna politik kotor? adakah hang pasti PAS PKR diberkati ALLAH?UMNO x diredhai ALLAH? awat pemimpin UMNO x reti baca Al-Fatihah ke?x reti mengucap ke? mau cakap guna akai la bro..jangan otak boh kat lutut..jangan jd mcm udang taik boh atas kepala...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.