Friday, December 7, 2012



Kerana dihati penuh dengan bunga cinta kepada Islam dan Palestin, seorang pelajar Universiti Sains Malaysia (USM) sanggup menjual motosikalnya bagi menyertai Misi Solidariti Gaza 2012. 


Pelajar tersebut, Muhammad Mohibbuddin Shahul Hamid, merupakan pelajar tahun tiga dari Pusat Pengajian Perumahan Bangunan dan Perancangan bertolak ke Gaza bersama 120 sukarelawan dari seluruh negara. 

Manakala Pak Sheikh Al-juburi yang gila nak jadi Perdana Menteri pula sanggup menjual agama, bangsa dan tanahair kerana sayangkan Israel...



9 comments:

Anonymous said...

bodoh tul budak tu jual moto..orang lain pegi kerajaan biaya guna duit rakyat..

Anonymous said...

Bodo pd pndgn kamu..tdak pd pndgn allah..

Anonymous said...

berita macam pukimak,hasil dari penulisan sijalang jantantan balaci umporno

Anonymous said...

berkata dan menulis dengan menggunakan lisan dan ayat yg baik2 lagi berhemah...jgn digunakan ayat2 dahsyat yg hanya akan menyakitkan hati orang lain yg membaca.....tak baik...mendatangkan dosa....tak perlu menggunakan bahasa kesat hanya sebab ada perasaan marah atau taksuka ,benci dan lain2....bertamadunlah utk mendapat keredhaan ALLAH..

Otak geliga said...

Respect dgn budak yg sanggup jual motor tu utk perjuangan ke Gaza....aku belum mampu buat mcm tu....sekurang2nya dia dah buat yg termampu utk menolong sedara seIslam di Gaza.....kepada yg menghina budak tu tanya diri sendiri apa yg kau dah buat...sekian

robertocarlos said...

apa jg usaha utk palsetine kena sokong walaupun dari musuh kita.. kalau dia ada kesempatan berjuang silakan, yang takde kesempatan kita berjuang cara lain.. tak perlu nak sindir2.. yg tulis cite ni pun tak tentu lagi elok ke tidak.. tah2 masih mintak duit mak bapak lagi..

http://simplebisnes.com/Danisanin

Anonymous said...

Budak tu jual moto dia utk beli tiket ke Gaza, dia ingin sekali melihat dgn mata kepala dia bagaimana hancurnya Gaza oleh Yahudi laknatullah...yg mencaci tu bila lg nak pegi sana dan apa iktiar kamu menolong rakyat Palestin ???

Anonymous said...

Asyik asyik guna perkataan duit rakyat...itu saja modal saudara.renung- renungkanlah...wassalam

Anonymous said...

Jiwa anda keliru sbb tu tuturan anda tidak beradap,muhasabah diri dan cermin diri anda dn tanya pd diri anda ada kah anda setanding dgn pelajar tersebut?

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.