HOT : OSTAZAH SEGERA KELUAR FAYWA TERBARU MENGENAI BANTUAN KE GAZA...




Satu lagi kenyataan bodoh dari Ostazah segera PAS...Kiranya tak guna la seseorang itu melakukan kebajikan dengan menghulurkan bantuan kepada orang Islam di Gaza kalau dia menyokong UMNO...Kalau sokong PAS baru dikira dapat pahala..tak ke macam haram..Fatwa mana pula yang dia pakai ni..


HOT : OSTAZAH SEGERA KELUAR FAYWA TERBARU MENGENAI BANTUAN KE GAZA... HOT : OSTAZAH SEGERA KELUAR FAYWA TERBARU MENGENAI BANTUAN KE GAZA... Reviewed by Empayar Pemuda on 6:42 PM Rating: 5

12 comments:

  1. Ada sesiapa yang boleh bagi tau kat abby tak.

    Suruh dia duduk diam bertaubat sbb dosa dosa besar dan kecil belum terampun lagi oleh tuhan dia .( aku dah check belum diampun lagi)

    Dosa tak terampun nak cakap pasal iman konon. Lu ingat orang tak tau apa abby dah buat dulu dulu.( masa sebelum bertudung)

    ReplyDelete
  2. Bodoh Piang punya Abby...

    ReplyDelete
  3. Dasar Burung Kakak Tua... Otak kosong... Cam tin kosong... Low Classsss...

    ReplyDelete
  4. Nama dia tidak ada dalam senarai seperti yang dia katakan. Dia kena taubat Nasuha Dulu dan mohon keampunan daripada semua orang yang dia buat tuduhan fitnah terutama dengan DSN dan DSR. Kalau dia tak buat maka sah nama dia tidak ada dalam senarai. Taubat la mahai ARBAIYAH....

    ReplyDelete
  5. bestla komen mr neilkie69..
    kannn...cmner tu..?? berhijrah tu da elok...bertudung da cntik..tp menyebarkn berita yg blum tntu benarnye..kn fitnah namanye tu...
    itu smua antara manusia dan ALLAH..
    arbakyah xder kuasa atau hak utk menidakkn...
    bawa2lah bertaubat nasuha...dosa yg lama pn blum tntu terampun...

    ReplyDelete
  6. sebagai ahli politik Abby kena bercakap tak kira apa pun topik nya nak bagi tahu pada orang PAS yang beliau masih wujud.

    ReplyDelete
  7. Hanya mrk yg tak berakal sj yg akan ikut dia. Tak berintelek langsung. Jiwa kacau nie!!

    ReplyDelete
  8. Nampaknya semakin Piang dan mengong la makhluk yang dikatakan telah berubah sejak bertudung......yang mana apabila kita berubah kita sepatutnya semakin tunduk mengingati ALLAH........

    ReplyDelete
  9. aiiisehhhman

    patutlah aku check tak ada.....
    nama dia bukan abby

    kena pakai nama dalam ic.

    nanti aku check semulalah

    ReplyDelete
  10. Mulut capoi mana boleh dok dia.... tutup dua lubang diam lah dia...hi hi

    ReplyDelete
  11. mulut capoi macam anjing salak bukit... sapa-sapa pi tutup dua lubang diam lah tuuuu... masa ada laki dulu awat dia diam? laki tak dak...hemmmhh

    ReplyDelete
  12. nanti naik la nama jadi calon muslimut pas.. bertanding lawan pak jamil. ok tak...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.