Saturday, December 8, 2012




Satu lagi kenyataan bodoh dari Ostazah segera PAS...Kiranya tak guna la seseorang itu melakukan kebajikan dengan menghulurkan bantuan kepada orang Islam di Gaza kalau dia menyokong UMNO...Kalau sokong PAS baru dikira dapat pahala..tak ke macam haram..Fatwa mana pula yang dia pakai ni..


12 comments:

Anonymous said...

Ada sesiapa yang boleh bagi tau kat abby tak.

Suruh dia duduk diam bertaubat sbb dosa dosa besar dan kecil belum terampun lagi oleh tuhan dia .( aku dah check belum diampun lagi)

Dosa tak terampun nak cakap pasal iman konon. Lu ingat orang tak tau apa abby dah buat dulu dulu.( masa sebelum bertudung)

Anonymous said...

Bodoh Piang punya Abby...

Anonymous said...

Dasar Burung Kakak Tua... Otak kosong... Cam tin kosong... Low Classsss...

Neilkie69 said...

Nama dia tidak ada dalam senarai seperti yang dia katakan. Dia kena taubat Nasuha Dulu dan mohon keampunan daripada semua orang yang dia buat tuduhan fitnah terutama dengan DSN dan DSR. Kalau dia tak buat maka sah nama dia tidak ada dalam senarai. Taubat la mahai ARBAIYAH....

Anonymous said...

bestla komen mr neilkie69..
kannn...cmner tu..?? berhijrah tu da elok...bertudung da cntik..tp menyebarkn berita yg blum tntu benarnye..kn fitnah namanye tu...
itu smua antara manusia dan ALLAH..
arbakyah xder kuasa atau hak utk menidakkn...
bawa2lah bertaubat nasuha...dosa yg lama pn blum tntu terampun...

Anonymous said...

sebagai ahli politik Abby kena bercakap tak kira apa pun topik nya nak bagi tahu pada orang PAS yang beliau masih wujud.

waribangsarbaru said...

Hanya mrk yg tak berakal sj yg akan ikut dia. Tak berintelek langsung. Jiwa kacau nie!!

Anonymous said...

Nampaknya semakin Piang dan mengong la makhluk yang dikatakan telah berubah sejak bertudung......yang mana apabila kita berubah kita sepatutnya semakin tunduk mengingati ALLAH........

Anonymous said...

aiiisehhhman

patutlah aku check tak ada.....
nama dia bukan abby

kena pakai nama dalam ic.

nanti aku check semulalah

Anonymous said...

Mulut capoi mana boleh dok dia.... tutup dua lubang diam lah dia...hi hi

Anonymous said...

mulut capoi macam anjing salak bukit... sapa-sapa pi tutup dua lubang diam lah tuuuu... masa ada laki dulu awat dia diam? laki tak dak...hemmmhh

Anonymous said...

nanti naik la nama jadi calon muslimut pas.. bertanding lawan pak jamil. ok tak...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.