Wednesday, December 12, 2012


Aik kenapa plak tiba-tiba Ostazah Ebby buat U-TURN pasal kutuk artis ke Gaza??Apa pasal..dah tak tahan ke kena maki ke??...Yang bestnya kalau dia mengaku salah dan meminta maaf diatas keceluparanya tempoh hari tak pa la juga...tapi ini tidak...dengan angkun dan sombongnya dia menafikan pekara itu...siap cabar untuk bawa bukti dan bawa ke mahkamah...



Ebby..oh Ebby...Hari tu beriya-iya Ostazah ni mengata pada artis-artis yang sertai misi bantuan ke Gaza..kononnya tak membawa sebarang makna bantuan tersebut kalau masih menyokong UMNO...

Lepas tu siap boleh pertikai dan mempersoalkan motif artis-artis ini ke sana...Nak jalan-jalan atau nak menghulurkan bantuan?? EP nak tanya pada ostazah segera ni..Salahkah kalau artis-artis ini mengambil gambar untuk kenang-kenangan..merakam suka duka mereka bersama penduduk Islam di Gaza supaya boleh dikongsi dengan peminat mereka di Malaysia??




Bukan setakat artis-artis je yang mengambil gambar mereka..puak-puak PAS dan PKR yang kesana pun tak melepaskan peluang untuk bergambar disana..Jadi adakah niat puak-puak PAS dan PKR ini ke sana untuk berjalan-jalan juga??





Yang ni pula macam mana?? Tak kan niat Nik Aziz ke Tanah Suci Mekah untuk berjalan-jalan juga kerana bergambar...siap posing plak tu..EP harap Ostazah Ebby ni dapat beri penjelasan sikit....












4 comments:

Anonymous said...

Kesian Ostazah mee segera nih.. Meroyan xtentu hala.. Sakit kot dia nih.. Tanjung Rambutan ada kosong, bole la Cacai2 PR bwk Ostazah nih pi berubat.. Mulut busuk mcm taik.. Hakhhh tuihh!!!...

zoRRo...

Anonymous said...

dia kemaruk nk jd wakil rakyat ni...tgula pru13 nt senyapla sibebal ni..

Anonymous said...

Dia kemarok terung tuh...kang kalo dah tersumbat mulut bawah ngan terung diam lah dia nnt...

Anonymous said...

bangang punya betina...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.