HOT : KECOH KEHADIRAN NAJIB DI JELAJAH JANJI DITEPATI PULAU PINANG...






HOT : KECOH KEHADIRAN NAJIB DI JELAJAH JANJI DITEPATI PULAU PINANG... HOT : KECOH KEHADIRAN NAJIB DI JELAJAH JANJI DITEPATI PULAU PINANG... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:12 AM Rating: 5

11 comments:

  1. yg hadir buke ore P.Pinang,ore luar ramai...paksa rela!!!kasi $$$$$

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo yeke? Aku dtg x dpt duit pun..

      Delete
    2. Aku x pernah nmpk sepanduk i love nuar.. Ko ade nmpk x trw..

      Delete
    3. Trw, demo ni ore klate kan. Teruk nye prangai demo.. Wat malu pok nik je..

      Delete
  2. TRW ..
    so orang PP tengah tido lena ke???

    Kalau cam tu , akau harap Orang PP esp orang Melayu terus lena selenanya...

    ReplyDelete
  3. Dengki la tu...kalau ramai bagi duit..paksa rela..kalau tqk dapat sambutan..kononnya rakyat tolak bn...macam macam alasan...apa apa pun tahniah PM..

    ReplyDelete
  4. Aku pun tak dapat duit. Rela jek pergi... Sebagai tanda sokongan dan terima kasih.
    Jangan ingat semua orang macam kau la TRW

    ReplyDelete
  5. TRW msti join BERSIH ritu kn?sb bersih kn diorg bagi duit..kompem xnk ngaku...xkn seramai2 manusia kt situ bkn org penang..pkir guna otak TRW bkn gune lutut..;)

    ReplyDelete
  6. ini lah UMNO. PM jelajah rata negeri dengan reformasi terbaru,tapi di negeri2 bakal adun lena dan berangan2. kadang2 bodoh sombong. ashik nak tonjolkan diri sampai orang ramai naik muak macam tengok bangkai, langsung muntah2. tengok muka bakal adun pun nampak macam penyangak samdol.

    ReplyDelete
  7. anonymous 6.27
    kaw mst TRW kannn...hahaha da bengang lettew...! trus tukar topik erk...??

    ReplyDelete
  8. tahniah org penang, sambutan hebat live dekat TV 1, TV 3. Aku rasa masa kat gombak hari tu pun org gombak yg dtg berapa kerat ke...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.