Saturday, December 8, 2012






11 comments:

TRW said...

yg hadir buke ore P.Pinang,ore luar ramai...paksa rela!!!kasi $$$$$

Anonymous said...

TRW ..
so orang PP tengah tido lena ke???

Kalau cam tu , akau harap Orang PP esp orang Melayu terus lena selenanya...

Melayu Bersatu said...

Dengki la tu...kalau ramai bagi duit..paksa rela..kalau tqk dapat sambutan..kononnya rakyat tolak bn...macam macam alasan...apa apa pun tahniah PM..

Anonymous said...

Oo yeke? Aku dtg x dpt duit pun..

Anonymous said...

Aku x pernah nmpk sepanduk i love nuar.. Ko ade nmpk x trw..

Anonymous said...

Trw, demo ni ore klate kan. Teruk nye prangai demo.. Wat malu pok nik je..

Anonymous said...

Aku pun tak dapat duit. Rela jek pergi... Sebagai tanda sokongan dan terima kasih.
Jangan ingat semua orang macam kau la TRW

Anonymous said...

TRW msti join BERSIH ritu kn?sb bersih kn diorg bagi duit..kompem xnk ngaku...xkn seramai2 manusia kt situ bkn org penang..pkir guna otak TRW bkn gune lutut..;)

Anonymous said...

ini lah UMNO. PM jelajah rata negeri dengan reformasi terbaru,tapi di negeri2 bakal adun lena dan berangan2. kadang2 bodoh sombong. ashik nak tonjolkan diri sampai orang ramai naik muak macam tengok bangkai, langsung muntah2. tengok muka bakal adun pun nampak macam penyangak samdol.

Anonymous said...

anonymous 6.27
kaw mst TRW kannn...hahaha da bengang lettew...! trus tukar topik erk...??

Sukor Shaari said...

tahniah org penang, sambutan hebat live dekat TV 1, TV 3. Aku rasa masa kat gombak hari tu pun org gombak yg dtg berapa kerat ke...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.