Wednesday, December 12, 2012


Sejak kebelakangan ini kontroversi yang dikaitkan dengan pengacara dan pelakon, Neelofa semakin menjadi perbualan media.

Terbaru apabila status Twitter seorang pereka fesyen baru, Nurita Harith yang telah mendakwa pengacara program ‘MeleTop’ itu sebagai tidak profesional dan kurang ajar.



Bagi mendapatkan penjelasan Neelofa berhubung isu ini, sebuah portal hiburan tanah air cuba mendapatkan komen daripada pelakon kelahiran Kelantan ini. Bagaimanapun pelakon cantik itu enggan mengulas lanjut berhubung status Twitter yang diketengahkan Nuritha Harith.
“Maaf. Lofa tak nak komen apa-apa. Sebenarnya ramai wartawan yang telefon serta bertanyakan tentang perkara ini, tapi Lofa memang tak bagi komen kepada siapa-siapa pun. Minta maaf ya”
Pihak media terpaksa menghormati permintaan Neelofa itu dan menganggap Lofa tidak ingin memperbesar-besarkan perkara ini atas alasan tertentu.

**Agaknya kenapa Neelofa tidak mahu menjelaskan keadaan yang sebenar dan membela dirinya daripada tuduhan yang dibuat oleh Nuritha Harith. Benarkah Neelofa ni tidak profesional dan kurang ajar??

3 comments:

Anonymous said...

bangang punya betina..mmemalukan kaum wanita je artis mcm ni

Anonymous said...

belakon bkn best sgt pn..hrp muka ngn gedik jer betina ni..

Gagak Emas said...

yg kau marah sangat tu knapa biarkanlah ini masa dan musim dia sementara blum dapat balak Dato' dah dapat nanti senyap le tu heheheheheheh

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.