Tuesday, December 11, 2012



Hahaha...EP ingatkan EP sorang je yang konfius dan blur kenapa bendera PAS berkibar di Gaza..nak hulurkan bantuan atau nak berpolitik?? Rupa-rupanya bukan EP seorang je yang konfius dan blur...Puak-puak DAP pun sama juga...


Petikan dari Malaysian Instinct...

Mungkin ada benarnya kata Abby Abadi bahawa duit yang di kutip untuk dihantar ke Palestine tak sampai ke tangan yang sepatutnya terima. Apakah yang dibuat oleh 'wakil pembawa' duit orang ramai yang menggunakan tiket Pas di Gazza ?

Apakah mereka hanya hantar duit yang kononnya berjumlah USD 200,000 ini untuk bekalan ubat-ubatan atau keperluan lain mangsa yang dalam kesusahan ?

Siapakah perantara yang wakil Pas ini gunakan ?
Apakah Wakil Pas ini juga mengambil sebahagian duit tabung yang mereka usahakan atas nama Palestine sebagai tambang dan duit poket mereka ?
Apa program yang mereka buat di sana ?

Semua ini wajib dan wajar dijawab kerana ianya melibatkan duit ikhlas yang disumbangkan oleh orang ramai yang terpesona dengan janji syurga kerana sedekah ikhlas hanya melalui Pas.

Apakah mereka hanya hadir dan menyalurkan duit kepada pergerakan Hamas ? Siapa Hamas dan kenapa tidak bahagi juga kepada Fatah yang juga merupakan pejuang kemerdekaan Palestine. Apa jadi dengan mangsa dan keluarga mangsa ? Pas tidak hulurkan bantuan ke dari jumlah tersebut ?






3 comments:

Anonymous said...

bro kena tahu dari kenyataan puak DAPigs tu , dia mempersoalkan bendera PAS digaza satu dan dia menuduh adakah PAS menyokong pengganas.

Si mamat bodoh tu pulak kibarkan bendera PAS mmg sah tolol dan Si celaka anjing DAPigs cuba mengkategorikan Gaza sebagai pengganas , anak haram punya puak DAPigs.

Masih ingat lagi berita dalam suara keadilan yang mengatakan UMNO menjemput pengganas (HAMAS) dalam perhimpunan agung aritu.

Lihatlah sikap celaka PKR/PAS dan DAPigs

Anonymous said...

PAS nih pergi mana pun nak kibar bendera.. Mmg Patut Ahli DAP kata 'Stupid PAS'.. Kah kah kah..

zoRRo...

Anonymous said...

pas tu kan ustaz kpd dap..memang patut la dap marah...pe la korang ni..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.