HABISLA BN...WAN AZIZAH TERHARU BILA RIBUAN RAKYAT BERDUYUN-DUYUN DATANG UNTUK BERJUMPA DENGANNYA...


Hahahahaha...kelakar gilerrrrr bila EP baca artikel "masuk bakul angkat sendiri" dalam keadilan daily....."penduduk Kampung Galing Besar, Kuantan, berduyun-duyun keluar untuk bertemu Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail"... mak aii...berduyun-duyun tu..berapa ribu orang agaknya..

Punyalah bersungguh-sungguh lidah rasmi PKR cuba menipu pada rakyat Malaysia untuk menggambarkan kononnya isteri kepada raja porno ni disukai rakyat....cuba tengok gambar ribuan rakyat datang untuk berjumpa Wan Azizah...


"Walaupun masih bersedih dengan kemusnahan harta benda akibat banjir, namun penduduk Kampung Galing Besar, Kuantan, berduyun-duyun keluar untuk bertemu Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail sekaligus menerima bantuan dari Presiden KEADILAN itu."


Indah khabar dari rupa...hahahahaha...berduyun-duyun yang datang tu cuma ahli PKR je kot...bukan rakyat pun..Kesian PKR...terpaksa menipu dan mengangkat polulariti presidenya....
HABISLA BN...WAN AZIZAH TERHARU BILA RIBUAN RAKYAT BERDUYUN-DUYUN DATANG UNTUK BERJUMPA DENGANNYA... HABISLA BN...WAN AZIZAH TERHARU BILA RIBUAN RAKYAT BERDUYUN-DUYUN DATANG UNTUK BERJUMPA DENGANNYA... Reviewed by Empayar Pemuda on 1:52 PM Rating: 5

3 comments:

  1. Laki dia tak berani pergi sana takut kena sawan. bas Mewah tak boleh masuk takut tenggelam.

    Kalau pi juga nanti spender basah, air sampai paras pinggang. Biarlah orang Jabatan Kebajikan yang buat kerja tu.

    Jijah tak apalah dia boleh selak kain sampai pinggang.

    Bagi sedikit riuh yang lebih. Porahhh...

    ReplyDelete
  2. Kah kah kah... memang berduyun2 lah tu... berduyun-duyun bodoh kepala hotak hang yang bahlul. Lu letak gambar pun tak lulus lagi... lanie nak buat kerja bodoh untuk Umno/BN sial.

    ReplyDelete
  3. anon 5:01

    lu yang sial bukan BN. sebab lu bodoh. rugi malaysia ada rakyat tongong tengin macam lu

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.