VIDEO YANG MEMALUKAN UMAT ISLAM....

Inilah sebuah parti yang ekstrim dan taasub dan sentiasa bertindak dengan apa jua cara untuk memuaskan kepentingan politik sempit mereka, walaupun bercanggah dengan ajaran Islam. 

Mereka mengajar pengikutnya supaya bermusuhan sesama Islam demi mencapai matlamat politik mereka....


Ikuti laporan Minaq Jinggo..

Venue : Stadium Sultan Muhammad, Kota Bharu, Kelantan.
Event : Solat Hajat bersempena Himpunan Kebangkitan Rakyat.
Date : 16/11/2012 @ 8.00 pm.

Solãt Hajat di imamkan oleh abang kepada Nik Aziz. Isi doa beliau berbunyi "KO BN !! .. KO BN !!...BN KO !!... KO BN !!.. BN KO !!...." 

Ini lah kali pertama kali dalam sejarah hidup saya yang dah pun mencecah 50 tahun mendengar doa sebegini. Terkejut dan tersedak saya dibuat nya. 

Saya yang tak berparti mempunyai ramai kenalan disebelah pembangkang dan juga disebelah pihak kerajaan yang memerintah. Tak sampai hati saya mengaminkan doa tersebut. 

Ramai juga kenalan media yang memulanya mengaminkan doa tersebut menurunkan tangan sebagia tanda 'protest' apabila terdengar jeritan imam meng-KO kan UMNO / BN... Mungkin ini adat budaya Melayu / Islam sebelah Pantai Timor, saya perlu belajar lagi untuk memahami mereka... 

"Ya Allah Engkau tentukan lah apa yang terbaik untuk negara ku yang tercinta ini supaya kami dapat beribadah dalam keadaan tenang dan lengkap sempurna segalanya.

Lihat video di bawah :


VIDEO YANG MEMALUKAN UMAT ISLAM.... VIDEO YANG MEMALUKAN UMAT ISLAM.... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:48 AM Rating: 5

13 comments:

  1. diorang dah tak boleh nak kata apa dah so salahkan UMNO laaa. sebenarnya rasa menyesal tu sebab jalinkan hubungan intim dgn DAP dan hubungan luar tabiie dgn PKR akibatnya sendiri merana hahahaha skrg nak salahkan UMNO !!! podahhhh mangkuk2 ayun PAS pegi mampossss..... ini ke pejuang islam tu??? oooo ini dia !!! kenapa semua mcm hamba DAP jer aku tengok.... UMNO melayu tetap berkuasa , korang PAS apa ada?????? pemimpim tinggi parti korang pun pemikiran tahap SRP jer hehehee.... elok suruh mat sabu tu basuh muka dia sebab lekit dengan air cipap MAH ....

    ReplyDelete
  2. dah last resort ni...Pas sudah lama kubur. Ni je puak2 yg balance.

    ReplyDelete
  3. Kenyataan Hj Hadi yang menyokong doa sebegini dengan dalil yang tak masuk akal dan mengarut amat memalukan... Bertaubat la.....ianya mengambarkan keadaan hati yang telah rosak dgn dendam dan hasad,

    ReplyDelete
  4. Takpe, bak kata KJ, kita org pro UMNO tetap mendoakan kesejahteraan mereka... Yg terbaik itu cuma dari Allah, kita cuma mengikut sunnah sebaik mungkin.

    ReplyDelete
  5. kalau doa nak musnahkan yahudi yg tengah mengganas membunuh umat islam kat palastien ok la ni doa nak musnahkan sesama islam macam babon terjerit jerit orang yg waras ketawa la dengar tak senonoh la pas ni

    ReplyDelete
  6. apa perasaan dato sharir samad[umno] bila khalid samad [pas] berdoa sedemikian rupa?

    ReplyDelete
  7. Puak yg zalim dan takbur. Lihat apa yg mereka buat kat negeri yg mereka perintah mana hududnya. Cermin diri dan parti sendiri.

    ReplyDelete
  8. Apa nak jadi dgn pas pis pos ni....hati mereka hitam sehitam org negro yg bukan islam....pas dan pemimpinya taubat lah..

    ReplyDelete
  9. inilah sebenarnya dajjal yg bertopengkan islam akhir zaman...

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Puak Cina baik DAP mau pon MCA ..MIC dan HINDRAF serta Kafir2 dalam PKR mesti bersorak gembira kerana berjaya dalam misi Islam sesama saudara mendoakan kemusnahan sesama sendiri ..

    ReplyDelete
  12. Ada ka waras mendoakan Allah S.A.W memusnahkan umat Islam atas dasar nak merebut kuasa politik ? Alang2 baik doa supaya Lim Guan Eng dan bapak dia panjang umur dan sihat sejahtera dan berjaya dalam PRU13 lagi bagus..

    ReplyDelete
  13. apa dia depa nie... please la.. dah la buat pekara bidaah.. doa untuk jatuhkan sesama islam pulak tuh.. alangkah bagus.. buat sembahyang hajat untuk kebebasan Palastine dari Israel.. kan elok..

    ko pas, ko pas, pas ko n PR K.O.. buhahaha.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.