Friday, November 2, 2012



EP agak tergamam bila tengok video ini...Adakah polis yang menahan pemandu itu bertimbang rasa dan memberi peluang pada pemandu itu atau pemandu itu bijak untuk memperdaya polis tersebut..

**Cuba nilaikan mana yang betul , dan mana yang salah.. You thinking yourself ! 

10 comments:

Anonymous said...

Ni pmandu pk hitam KA Natam

Anonymous said...

kalo jenis bodow tu bodow la jugak...lampu kuning tu suruh jalan ke? undang2 kata siap untuk berhenti...kat india bleh le

Mohamad Rudy said...

Pariah ble la.....mcm gampang

Anonymous said...

Tak pe, kamera dah tangkap. Nanti sampailah saman siap ada gambar lagi. Lagi nak guna Fizik ke? Polis itu sgt berhemah.

Anonymous said...

puak paria ni skrg memang da kurang ajar tahap maksimum sebab dia tgk orang melayu da banyak bergadoh sesama sendiri sebab aljjubri penghasut

Anonymous said...

Kalo aku jadi polis tu aku dah saman jer. ... Tak puas hati ko ambik loyar ler.. Saman tetap saman.

Anonymous said...

Maaf pendapat saya sahaja. Pada hemat saya... en polis tadi sepatutnya terus keluarkan notis saman. Tak perlu terima penjelasan pemandu kerana en polis bagitau dia telah lihat pemandu melakukan kesalahan. Setahu saya warna kuning tu bermaksud bersedia untuk berhenti tetapi pemandu ni meneruskan perjalanannya bererti dia sememangnya tak mau berhenti. Biarkan mahkamah menentukannya.

Anonymous said...

the 'bottom line' pemandu itu tetap kene saman.....dengan polis!

Anonymous said...

Pemandu Banggang... Lain kali mau biar je.. Pelanduk lupa jerat.. Jerat xakan lupa pelanduk.. Biar lepas nie.. Lori bwk babi nnt langgar pariah nih...

ZoRRo..

Anonymous said...

pariawan negara mmg mcm tu.... bangang dalam bahalol...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.