VIDEO : DIMANA SILAPNYA VIDEO INI..?? POLIS ATAU PEMANDU...



EP agak tergamam bila tengok video ini...Adakah polis yang menahan pemandu itu bertimbang rasa dan memberi peluang pada pemandu itu atau pemandu itu bijak untuk memperdaya polis tersebut..

**Cuba nilaikan mana yang betul , dan mana yang salah.. You thinking yourself ! 
VIDEO : DIMANA SILAPNYA VIDEO INI..?? POLIS ATAU PEMANDU... VIDEO : DIMANA SILAPNYA VIDEO INI..?? POLIS ATAU PEMANDU... Reviewed by Empayar Pemuda on 10:08 AM Rating: 5

10 comments:

  1. Ni pmandu pk hitam KA Natam

    ReplyDelete
  2. kalo jenis bodow tu bodow la jugak...lampu kuning tu suruh jalan ke? undang2 kata siap untuk berhenti...kat india bleh le

    ReplyDelete
  3. Tak pe, kamera dah tangkap. Nanti sampailah saman siap ada gambar lagi. Lagi nak guna Fizik ke? Polis itu sgt berhemah.

    ReplyDelete
  4. puak paria ni skrg memang da kurang ajar tahap maksimum sebab dia tgk orang melayu da banyak bergadoh sesama sendiri sebab aljjubri penghasut

    ReplyDelete
  5. Kalo aku jadi polis tu aku dah saman jer. ... Tak puas hati ko ambik loyar ler.. Saman tetap saman.

    ReplyDelete
  6. Maaf pendapat saya sahaja. Pada hemat saya... en polis tadi sepatutnya terus keluarkan notis saman. Tak perlu terima penjelasan pemandu kerana en polis bagitau dia telah lihat pemandu melakukan kesalahan. Setahu saya warna kuning tu bermaksud bersedia untuk berhenti tetapi pemandu ni meneruskan perjalanannya bererti dia sememangnya tak mau berhenti. Biarkan mahkamah menentukannya.

    ReplyDelete
  7. the 'bottom line' pemandu itu tetap kene saman.....dengan polis!

    ReplyDelete
  8. Pemandu Banggang... Lain kali mau biar je.. Pelanduk lupa jerat.. Jerat xakan lupa pelanduk.. Biar lepas nie.. Lori bwk babi nnt langgar pariah nih...

    ZoRRo..

    ReplyDelete
  9. pariawan negara mmg mcm tu.... bangang dalam bahalol...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.