Thursday, November 15, 2012


Wow..Tiba-tiba jek EP rasa panas di Pulau Pinang kali ni lain macam sikit...bahangnya boleh terasa sampai ke hati woo..

EP rasa ramai yang telah dengar khabar berita seorang Blogger Otai Pulau Pinang sudah dipinang PKR?...Dengar cerita blogger tersebut ditawarkan tempat sebagai calon untuk PRU13 dan juga 'imbuhan lumayan' yang sukar untuk ditolak? Betul ke??

Kalau difikirkan balik..macam betul je cerita ni..kalau tak ada angin takkan pokok bergoyang sesuka hati kan??..

Tapi angin yang goyang pokok tadi tak cukup kencang..Ni ada angin yang lagi kencang EP dengar...Al-kisah bukan seorang jek blogger di Pulau Pinang yang dipinang... ada beberapa blogger lagi yang telah mendapat perhatian sang kumbang dari PKR ni.. 

Wahhhh laris macam anak dara sunti blogger-blogger Pulau Pinang ni rupanya...hehehehe.. EP ingatkan dah tak laku blogger-blogger Pulau Pinang ni sebab  ada pemimpin bahagian dan negeri kata gerak kerja kami tak berkesan...

Kalau betulla angin taufan Mansor yang EP dengar ni... EP harap sangat blogger-blogger yang menerima tawaran (e-mail) yang benar-benar menduga keimanan tersebut janganla beralih angin...


EP sedar ada blogger yang kecewa dengan layanan dari pemimpin negeri yang tak peduli dengan blogger macam EP dan rakan-rakan yang lain...Tapi itu semua tak boleh dijadikan alasan untuk kita berhijrah..

EP buat kerja ni bukan niat nak kumpul harta pun.. Semuanya kerana ALIF, BA, TA..sekadar sumbangan kecil untuk membantu  kerajaan tercinta...Tak kaya pun takpe asalkan sumbangan masa, tenaga, air mata dan keringat ni dihargai semua. 

Banyak lagi cerita pasal Taufan Mansor DISINI..,DISINI.., DISINI dan juga DISINI...


** p/s MPP : Kesian Najib buat kerja sorang-sorang di atas sedangkan pemimpin-pemimpin negeri asyik 'main' dan buat bodoh je kehulu kehilir...

7 comments:

Sudir said...
This comment has been removed by the author.
Sudir said...

Aku sokong ko EP.. Ada masa (tapi memang selalu) orang yang berjuang dengan ikhlas akan diuji.. Teruskan bro..

Aku dan semua yang sayangkan agama, bangsa & tanah air akan menyokong dari belakang (jangan takut perkataan belakang tu sebab aku bukan spesies Bang Non)..

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com

GHOST WRITER said...

http://ghostwriteron-line.blogspot.com/2012/11/penang-top-bloggers-offered-to-join-pkr.html

Pemikir said...

Semoga tetap pendirian dalam perjunagan. www.suarapemikir.blogspot.com sedang mencari arah dalam berblog.

alhamdulilah dapat melihat pengalaman sebegini dan bersedia dimasa depan.

Anonymous said...

lebih baik aku serang bn daripada masuk ke dalam kolam kumbahan najis pkr...
paling tidak pun, aku tido la dulu....

Anonymous said...

Pity DS Najib, the only BN besides Muhyiddin working hard for the nation the rest of politicians incl oppositions cant think further than their noses, earning allowances for lying, spinning, defaming each others.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.