MEMALUKAN BILA NURUL IZAH GUNA ULAMA JADIAN UNTUK SOKONGNYA...

Inilah bukti Norul Izah semakin terdesak...terpaksa cari ulama jadian untuk menyokong kenyataannya yang ternyata kantoi....Cuba fikir balik kenapa Nik Aziz dan Hadi Awang sehingga kini mendiamkan diri daripada membela Norul Izah ni..Bukankah mereka juga merupakan ulama juga...dan apa yang lebih penting, mereka ni merupakan pemimpin tertinggi dalam pakatan haram..

Kenapa EP cakap Abd Ghani ni ulama jadian..cuba tengok kenyataan yang dibuatnya...Tak mencerminkan dia seorang ulama pun..mana ada ulama yang buat kenyataan yang menuduh macam ni melainkan dia ulama politik yang gila jawatan atau duit...tuduh..tuduh..tuduh  tapi tak sertakan sebarang bukti yang menyokong kenyataan yang dibuat oleh Norul Izah...memalukan...


Pengerusi Sekretariat Himpunan Ulama Rantau Asia (Shura), Abdul Ghani Shamsudin mempersoal tahap kewarasan media Umno apabila sanggup memutar belit kenyataan Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar sehingga ada yang mempertikai akidahnya.

Katanya, media Umno seolah-olah diperalat supaya memesongkan pemikiran rakyat kepada parti pemerintah semata-mata pilihan raya semakin hampir.

“Media Umno dah dekat-dekat pilihan raya ini, tahap kesiuman mereka semakin rendah. Oleh kerana itu, kita kena check (semak) dulu apa yang disiarkan mereka.

“Kalau mereka tak tahu pasal agama, jangan berani putar belitkan kenyataan terutama melibatkan soal agama,” katanya ketika dihubungi.

Tegas beliau, tiada apa yang perlu diisukan berhubung kenyataan Nurul Izzah sedangkan beliau hanya menyebut perkara asas dalam surah al Baqarah mengenai beragama.

“Apa yang diperkatakan Nurul Izzah itu betul, cuma mereka (media) putar belit. Tindakan mereka mengaitkannya dengan isu murtad sama sekali tidak betul kerana isunya sekarang kebebasan agama.

“Murtad isu lain…maksudnya ia tertakluk kepada yang sudah beragama Islam. Jadi kenapa media kaitkan isu ini pula,” jelas beliau.

Abdul Ghani berkata, tujuan sebenar media kawalan Umno bukan mahu membela agama, tetapi demi menjaga pemerintah yang di ambang kebangkitan rakyat.

“Tujuan media Umno itu jelas, mereka dipulun setiap hari untuk cari kesalahan parti pembangkang. Sebab itu mereka gunakan media BN untuk burukkan Pakatan Rakyat,” ujarnya

MEMALUKAN BILA NURUL IZAH GUNA ULAMA JADIAN UNTUK SOKONGNYA... MEMALUKAN BILA NURUL IZAH GUNA ULAMA JADIAN UNTUK SOKONGNYA... Reviewed by Empayar Pemuda on 8:04 PM Rating: 5

8 comments:

  1. apa la punya bangang ghani ni...

    pelik betul... bukankah yg sentiasa mencari salah sejak celik mata hingga tutup mata adalah pembangkang yg bangang tu ....

    sengaja cari salah kerajaan & UMNO & BN tapi UMNO pulak yg kena tuduh????ptuiiiii

    ReplyDelete
  2. Ini la namanya manusia berkulit babi.
    buang saja janggut babi kau wahai bangsat.
    Kebesan beragama ala parti laknat kau babi pukimak punya manusia yang engaku ulamak haramkjadah babi ni layak di amki hamun.
    Babi punya manusia.
    Seolah2 dia tu alim sangat.
    tak tau beza maksud kebebasan beragama dgn murtad dalam erti kata tersirat atau tersurat.
    Apa punya bai la makluk sekor ni.

    ReplyDelete
  3. dia faham ke tak nurul izzah tu cakap apa? pasal nurul izzah cakap omputih, so, aku tak rasa yang majoriti org PAS faham .....

    ReplyDelete
  4. KAH,,,KAH KAH....Barulah ada sikit rasa seronok gila untuk sementara waktu je untuk Blok Ngok ,,, bila dapat modal untuk menyalahkan orang dari PR,,,.....Habis kuat 1 minggu je seronok gila ,,lepas tu kembali meroyan,,,dan tak masyukkk. Kah,,kah,,,kah

    ReplyDelete
  5. hanya orang2 yang bergantong berita dari fitnah umno yang bangang,,Ramai dah tau cerita sebenar,umno pelax memang sengaja membawa fitnah

    ReplyDelete
  6. dua2 ni bangang..org pkr pun bangang...

    ReplyDelete
  7. apa makna murtad,kalau orng melayu islam boleh tukar ugama bukan ke murtad, sapa yang pelopor orang melayu boleh tukar ugama,bukan ke betini NURUL ni, tak jelas lagi ke NURUL pelopor membenarkan orang melayu boleh tukar ugama,, ini soal aqidah lah,.. paham sikit, sebab itu kita kena tentang.

    ReplyDelete
  8. aku fikir ghani ni tak faham aqidah, tak paham murtad, melayu islam boleh tukar ugama tu tak murtad ke, elok lah ko ghani tukar ugama sebab ko terima apa budak pompuan tu cakap,,.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.