Tuesday, November 6, 2012


Inilah orang kata politik bodoh dan gila...Nak cari publisiti murahan pun agak-agak la..tak da siapa suruh cari penyakit pergi tawar diri nak bertanding kat tempat orang, kononnya nak tunjuk hero lepas tu sibuk pula nak cabar orang lain suruh pi bertanding kat tempat lain...Macam ni punya orang pun ada..stupid!!
Adakah ini tahap pemikiran orang yang gila nak jadi Perdana Menteri??..hancur  Malaysia..cabar tak kena gaya...

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mencabar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk bertanding di kawasan Parlimen Marang di Terengganu pada pilihan raya umum akan datang.
Menurut Anwar, perdana menteri seharusnya bertanding di kawasan Parlimen Marang yang kini disandang Datuk Seri Abdul Hadi Awang setelah presiden PAS itu menawarkan diri untuk bertanding di kawasan Parlimen Pekan di Pahang yang disandang Najib.
Ditanya sama ada Abdul Hadi pasti bertanding di Pekan, Anwar yang ditemui di lobi Parlimen, berkata: "Kami belum membincangkan perkara itu, beliau (Abdul Hadi) kata akan tunduk kepada keputusan PAS, jadi tunggu keputusan parti."
Sebelum ini Abdul Hadi dilaporkan berkata beliau akan bertanding di mana-mana kawasan yang diminta parti termasuk untuk kerusi Parlimen Pekan.
Najib semalam berkata beliau tidak fikir Abdul Hadi akan bertanding di kawasan Parlimen Pekan. - Bernama

9 comments:

Wau Janak said...

apa kata anwar pula yg bertanding di kawasan Pekan...
ada telor ka anwar?

Anonymous said...

Anwar yang ditemui di lobi Parlimen, berkata: "Kami belum membincangkan perkara itu, beliau (Abdul Hadi) kata akan tunduk kepada keputusan PAS, jadi tunggu keputusan parti."

Kan TGHA tu Presiden PAS, kenapa pula tunduk kepada keputusan PAS. Bukan ke Presiden tu pembuat dasar dan memastikan dasar tu dilaksanakan.

Apa Presiden PAS yg sebenarnya kut ?
TGHA tu turut je kata Presiden PAS.

Anonymous said...

Satu kenyataan yang sangat bodoh dari Presiden PAS.. Tugas ahli Parlimen adalah untuk menjadi wakil kepada suara rakyat di Parlimen.. Jika Presiden PAS berniat bertanding di Pekan semata-mata untuk memecahkan undi dan mengalahkan PM, di mana letaknya kepentingan rakyat di situ? Cukuplah memperbodohkan rakyat demi nafsu serakah masing-masing.. Nasib rakyat tak akan ke mana jika pemikiran yang terencat ini diamalkan di Malaysia...

Anonymous said...

Pilihanraya adalah untuk memilih wakil ke parlimen dan juga ke DUN.. Jika pilihanraya dijadikan undian populariti lebih baik Anwar dan Hadi menjadi peserta Maharaja Lawak Mega.. Mat Sabu bolehlah join.. Mereka hanya layak bertanding di pentas Maharaja Lawak Mega..

Anonymous said...

Nurul Izzah & abby boleh menjadi peserta ustazah pilihan.. Kita boleh nilaikan tahap pemikiran mereka.. Kalau tak lepas.. Boleh join kumpulan bawel..

Anonymous said...

Nurul Izzah & abby dua orang pun sudah cukup untuk menundukan ustaz-ustaz,lebai-lebai dan cerdik pandai PR terkunci mulut,ini membuktikan ilmu mereka berdua lebih tinggi dari para ustaz dan lebai PR.

anwar said...

Parti kelent0ng rakyat..

anwar said...

Parti kelent0ng rakyat..

Anonymous said...

Biarlah si Luncai terjun dengan labu-labunya

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.