Thursday, November 8, 2012


Sejak hubungan Tiz Zaqyah dengan bekas kekasihnya Remy ishak terputus, Tiz zaqyah terus menyepi dan berdiam sahaja. Namun tak lama lagi beliau akan muncul dalam drama terbaru berjudul 'Cinta Jangan Pergi" yang berlatarkan kota London. 

 Drama ini turut dilakonkan oleh bekas kekasihnya Remy Ishak yang akan ditayangkan di TV9. Tiz Zaqyah ini telah memuat naik beberapa foto-fotonya sepanjang berada di London di laman instagram. 

Apa yang menarik salah satu foto yang dimuat naik oleh Tiz Zaqyah berlatar belakangkan gambar-gambar pelacur yang mengiklankan diri mereka untuk dilanggan...

Bagi EP agak kurang manis jika Tiz Zaqyah memuat naik gambar seperti ini di dalam akaun Instagramnya kerana peminat yang mengikuti Instagramnya terdiri daripada pelbagai lapisan umur..ada yang masih sekolah dan ada yang dah tua..Jadi EP hara Tiz lebih prihatin mengenai isu ini selepas ini...

  




9 comments:

Anonymous said...

bangang artis ni...

remy said...

cm cibai juga minah sekor ni...hrp jer cun..
promo blue ker?
bahlulz!!!

Anonymous said...

itu satu klu...
'dara' dah rabak...
hampeh.

Anonymous said...

biasala artis didikan umno..

Anonymous said...

pompuan murah ni!

Anonymous said...

takde kee cerita2 yg menambah minda dan pengetahuan...ari2 dok sebor cite seks...ape nak jadi nii...

Anonymous said...

Xmatang tol...artis je didikan umno.tah2 penyokong pas.haha

Anonymous said...

Biar la kat dia nak buat apa po . Nak bogel ka apa ka . Yg penting jgn gnggu hidup aku sudah ..

Anonymous said...

Apa yg korang sibuk sangat ni.....nak kutuk2 orng...cam lah korang ni baik sgt....berilah nasihat atau doakan untuk mereka tu...jgan lah ashik nak mengata orang jer....hehehe jgan2 korang ni jeles tak dgan artis yg cun ni....apalah korang ni...lebih baik taubat lah daripada menghina dina hamba allah yg sama cam kita ni hah........

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.