Tuesday, October 30, 2012


Apa nak jadi dengan budak-budak ni..memalukan mak bapa mereka saja..bergaduh tengah-tengah jalan hanya kerana berebut jantan..habis terselak sana sini...Yang EP tak tahan tu siap ada tukang batu api..semantara diorang ni bergaduh yang lain hanya memerhati, bersorak dan merakamkan aksi yang memalukan untuk diupload di youtube..

Akibat daripada pergaduhan ini...kesian Nik Aziz...tak pasal-pasal dia kena getah..Semua orang salahkan Nik Aziz..EP rasa Nik Aziz sendiri pun tak mengaku budak-budak ni rakyat Kelantan bila tengok video ini..Ye la..Budak-budak Kelantan yang membesar dibawah era pemerintahannya selama 22 tahun semuanya baik-baik belaka..

Saksikan video ini dan anda nilaikan sendiri...



11 comments:

Anonymous said...

Diorang ni berlatih judo la. Kot-kot boleh terpilih wakil negara gi Olimpik.

Anonymous said...

Kirimkan video ini ke Polis. Nah... kita tengok siapa yang lebih malu kena masuk lokap, silap2 hari bulan kat situ mungkin dibogelkan oleh polis! Kadang2 terfikir, budak2nya tiada asuhan langsung. Jantan yang di rebut, entah macam mana pula rupa, entah2 sama samseng jalanan, buang masa jer, lebih baik belajar rajin2, dapat keputusan yang baik, cari kerja, bukan bergaduh.

Anonymous said...

asuhan nik aziz

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Nik aziz jaga dyerg ke makbapak dyerg? Hentam ulama psal politik, ko ni mmg bodooo mcm makbpak ko

Anonymous said...

owg hina ulama ni,owg jnis xdop otok...ye ngan kere supe r...x lari dh....

misteriguys said...

Kelate negeri byk bela beruk beruk yg nakal

Anonymous said...

bleh kata ulamak ka klu kata Allah mencarut, Rasulullah tu sama dgn mamat d kampung, Kata suma dlm Quran politik, sembahyng hajat minta pecah perut, dll??? setau aku klu ulama ni perkataan & perbuatannya akan mendekatkan kita pd Allah, apalagi bila d katakan bahwa ulama adalah pewaris nabi... nabi bila d sakiti akn mndoakan agr org yg menyakiti d berikan hidayah bukannya doa pecah perut....

Anonymous said...

Mereka sedang berlakun jangan kena tipu....Ha...Ha...Ha...

Mat KL said...

Pelakon termurah arahan ore umno!!kantoi.....lepas tu nak salah ko TGNA.Negeri johor lagi ramai awek pakai coli...

Anonymous said...

xde maruah betul pompuan kelantan ni yer

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.