TERKINI : 18 KAIN RENTANG JELAJAH MERDEKA ANWAR DIROSAKKAN...

Fuyoo..Ganasnya samseng UMNO...Habis 18 kain rentang Jelajah Merdeka Anwar dirosakkan...Kalau tak percaya cuba baca laporan ini..

Menurut laman sosial Twitter KEADILAN, sebanyak 18 buah kain rentang sekitar Bandar Tun Razak dirosakkan dipercayai dilakukan samseng Umno yang diupah khas bagi mengganggu kelancaran program yang bermula dari jam 9 pagi tadi.
Pelik betul...laman sosial Twitter KEADILAN melaporkan sebanyak 18 buah kain rentang sekitar Bandar Tun Razak dirosakkan dipercayai dilakukan samseng Umno..tapi dari semalam lagi penjilat jubur Anwar cuma spin SATU gambar ni saja...Mana lagi gambar 17 kain rentang yang dirosakkan oleh samseng UMNO tu...Kalau tak percaya..boleh periksa tengok entry yang dibuat oleh semua blogger penjilat jubur Anwar...


Kalau nak bohong tu pun agak-agak la sikit...mana mungkin puak-puak penjilat jubur Anwar ni tak ambil gambar kalau betul 18 kain rentang program mereka dirosakkan..MUSTAHIL...Kalau bab nak buruk kan orang serahkan saja pada mereka...

Dengan SEKEPING gambar ni saja mereka boleh spin kata 18 kain rentang mereka dirosakkan...Cuba bayangkan kalau mereka ada 18 keping gambar kain rentang mereka yang dirosakkan...bukan kata samsung...bapak samseng pun boleh lari woo tengok puak-puak ni spin...

**Entah-entah kain rentang yang diberikan oleh Anwar mereka tak pasang...Bila kantoi..mulalah mereka buat cerita kata kain rentang tu diturunkan oleh samseng UMNO...cuma satu je yang tinggal..itu pun dikoyakkan oleh mereka...itu pasal gambarnya cuma ada SATU saja...






TERKINI : 18 KAIN RENTANG JELAJAH MERDEKA ANWAR DIROSAKKAN... TERKINI : 18 KAIN RENTANG JELAJAH MERDEKA ANWAR DIROSAKKAN... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:54 PM Rating: 5

1 comment:

  1. sepatutnya rentang kain kapan jer...huhuhu

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.