SKANDAL VVIP PENGANG BEER DENGAN MODEL KONTROVERSI...SIAPA YANG KANTOI...??


Amboi...bukan main lagi blogger Anak Derhaka ..opps silap plak...Anak Sungai Derhaka mempertahankan Ketua Menteri Lim Guan Eng...Ni nak pertahankan atau nak mengaibkannya...

Cuba baca petikan ni...
Lin Chi Ling ialah aktress dan juga supermodel dari Taiwan yang telah diterbangkan khas dari Taiwan untuk merasmikan sebuah premis yang menjual minauman keras di Auto City, Perai yang dikenali sebagai ‘Over Time’ pada 18 Disember 2010..
Bukan gambar minggu lepas atau bulan lepas tapi gambar dua tahun lepas..
Tengok ni.. bapa Guan Eng, Lim Kit Siang pun hadir sebagai jemputan dalam majlis pembukaan rasmi itu..  

Lagi gambar-gambar yang dikeluarkan oleh Blogger Anak Sungai Derhaka...tengok lee..





Kalau korang perasan..gambar-gambar yang dikeluarkan oleh blogger ini semuanya ada "WATERMARK" yang tertulis ANAK SUNGAI DERHAKA...Setahu EP..kalau kita letak "WATERMARK" pada sesuatu gambar tu..bermaksud gambar itu kepunyaan kita...Kiranya itu hasil kerja kita... Jadi gambar-gambar ini telah diambil sendiri oleh Anak Sungai Derhaka la...Persoalannya kenapa blogger in tak dedahkan gambar-gambar ni 2 tahun lepas...baru sekarang nak keluarkan gambar ni...

Jadi EP rasa Anak Sungai Derhaka tak payahlah nak tunding jari pada orang lain...Kononnya nak jadi hero kerana telah berjaya membersihkan nama baik ketua menteri kesayangannya daripada persepsi negatif yang cuba dimulakan oleh blogger UMNO...sebab yang kantoikan Guan Eng bersukaria bersama model Taiwan dengan beer ditangannya ialah kamu....

Anak Sungai Derhaka kata lagi..."Arak bukanlah satu perkara yang luar biasa buat mereka.. depa kata biasalaaa... err.. tak pernah lah pulak aku dengar depa tu kata arak itu haram buat depa...Nak kesah apa.. depa tu bukan Islam pun.. "

Apa yang dikata oleh blogger Pengempur Mutiara ada kebenarannya...tak percaya baca lee...

Pastinya bakal ada yang mempertahankan Lim Guan Eng dengan memberikan alasan bahawa pemimpin kesayangan mereka berbangsa cina dan bukan beragama islam, maka perlakuannya bolehlah dimaafkan semahunya.
Namun, terbukti kata- kata mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad bahawa melayu mudah lupa ada kebenarannya. Jika disingkap semula ketika mula mentadbir Pulau Pinang suatu ketika dahulu Guan Eng pernah menyatakan bahawa dirinya bertekad untuk mengamalkan pemerintahan mengikut acuan khalifah Umar Al- Khattab. 
Malahan, Lim Guan Eng juga pernah menegaskan bahawa hanya "Amar Makruf Nahi Mungkar" sahaja yang boleh mencegah kegiatan jenayah. 
Sekiranya Lim Guan Eng benar- benar mahu menerapkan sistem pemerintahan umpama Khalifah Umar Al- Khattab, dirinya perlu merealisasikan keseluruhannya mengikut acuan yang betul tanpa perlu ada sebarang sempadan walaupun dirinya berbangsa cina. Betul tak??

Lagi gambar Ketua Menteri yang sedang bersukaria bersama model Taiwan yang kontroversi...Anak Sungai Derhaka tak letak gambar ni sebab tak sempat nak letak watermark kot??...tengok lee...








**Mesti banyakkan gaji yang dibayar oleh Dr Mansor pada Anak Sungai Derhaka untuk mengaibkan Guan Eng..lagi-lagi dengan isu tokong yang belum selesai....??
SKANDAL VVIP PENGANG BEER DENGAN MODEL KONTROVERSI...SIAPA YANG KANTOI...?? SKANDAL VVIP PENGANG BEER DENGAN MODEL KONTROVERSI...SIAPA YANG KANTOI...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 9:57 PM Rating: 5

7 comments:

  1. KHALIFAH DUNIA AKHIRAT BUAT PENYOKONG-PENYOKONG PAS

    ReplyDelete
  2. BAPAK DIA PUN SAME MENGGATAL BERKEPIT DGN AMOI BROO..LIKE FATHER LIKE SON LER KATEKAN KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. ketua menteri kesayangan puak puak pas...satu keluarga dia bawak bila nak merasmikan pusat hiburan tersebut.. banyak pula masa dia nak rasmikan pusat hiburan tersebut..agak agaknya dia ada syer dalam pusat hiburan tersebut...??

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.