Monday, October 1, 2012


Hmmm...sampai benda ni pun nak dipertikaikan ke?? Apa nak jadi blogger upahan pakatan rakyat...




EP rasa penulis blog ni tak tahu mengenai kepentingan dalam menjalinkan hubungan dua hala (diplomasi dua hala) dengan negara-negara yang merupakan negara ‘trading partner’ dengan Malaysia, terutamanya dalam bidang ekonomi, seperti Jepun...atau penulis blog ini memang bodoh kerana sudah termakan hasutan Anwar dan DAP untuk menghapuskan institusi raja-raja Melayu di Malaysia...Sebab itu penulis ini cuba untuk menghasut pembaca-pembacanya dengan mempersoalkan tujuan lawatan negara ini..."Agong, Permaisuri dan Menteri Melancung Ke Jepun. Perbelanjaan rakyat bayar. Apa faedah untuk rakyat?"

**Yang Anwar keluar dari Malaysia tiap-tiap bulan, kononnya nak menjalinkan hubungan luar tak persoalkan pula...Dari mana datangnya duit itu...??

6 comments:

Anonymous said...

yg diaorang dok pertikai tu kenapa, diaorang nak mengajar agong buat kerja agong ke. macamlah diaorang tu pernah jadi agong.

Anonymous said...

inilah jadinya bila asyik dok jilat bontot anwar dan dap..otak dah tak boleh pakai

Anonymous said...

sedangkan GB , Belanda & Jepun sendiri ada RAJA, juga dilindungi perlembagan diorang sendiri, baru baru ni putera raja GB pun ada melawat Malaysia kan.. diorang pun dtg atas hubungan antara negara.. jd apa yg blogger BODHO ni nk pertikaikan lawatan Agong tu, Baginda pergi pakai duit ko ker???

Anonymous said...

BIADAP, BODOH DAN PENUH HASAD DENGKI.. KESIAN MAK BAPAK BLOGGER TU DAPAT ANAK MACAM DIA.. TU LAAA..JADI PENCACAI PEROSAK RAKYAT (PR)..

Anonymous said...

dasar bodoh dan bangang punya blogger Pakatan , ahli politik Pakatan tu ada ke yang bantu Rakyat?? semuanya sibuk ceramah dan kutip duit , keje pemalas tapi rajin pulak buat fitnah , dasar haram jadah punya Pakatan . Patutlah mereka ni hanya layak jadi hamba dan lembu kepda DAPigs

Anonymous said...

ini sudah melanggae akta hasutan ni...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.