PATUT LA BLOG MEDIA PERMATANG PAUH DUDUK NO.1...NGELAT RUPANYA...??


Mak aiii...canggihnya mouse ni BMW ni..EP ingat BMW cuma keluarkan kereta dan motor je...rupa-rupanya mouse pun ada gak...EP rasa mesti blogger No. 1, Media Permatang Pauh pakai mouse ni...sebab tu dia dapat kekalkan blog di tangga teratas...cursor dia gerak laju...tu yang cepat buat posting...BMW lah katakan..hehehehe

Kalau tak percaya cuba tengok ranking terkini (sehingga 15hb Oktober 2012) blog-blog politik yang ada di Malaysia....


EP cuma letak dari No.1 sampai No.44.. Kalau nak tahu ranking seterusnya bolehlah KLIK SINI.. TQ SGB

Apa-apa pun EP nak ucapkan TAHNIAH pada Blogger MPP (sebab jadi blogger KING) rakan-rakan blogger-blogger Penang yang lain, Dr. MiM(3),Pilihan Anda(5) EP sendiri..hehehehe No.7 (TQ pembaca setia EP), Pisau(9), Sejarah Melayu(10), Anak Seberang(17), Mat Kilau Penang(20), Laman Izzs(22).

** 6 Blogger Penang duduk ranking TOP 10...dan kesemua blogger Penang dalam senarai TOP 22 daripada beratus-ratus blog pro kerajaan yang ada di dunia maya ini...tapi malangnya ada juga pemimpin bahagian di Penang yang kata blogger-blogger Penang tak berkesan dan tak efektif melawan jentera media Pakatan haram.. sedihkan..??

Tak lupa juga ucapan TAHNIAH pada semua bloggers pro UMNO/BN yang ikhlas berjuang dan tak putus-putus menulis, menganalisis dan membongkar penyelewengan demi penyelewengan yang dilakukan oleh pakatan haram...TQ semua

** Dengar khabar lepas ni Dr MiM nak beli mouse Porsche ni...katanya mouse Porsche lagi laju dari mouse BMW...



Berbalik kita pada mouse yang direka oleh BMW tadi...hehehehe

BMW Designworks USA dan Thermaltake telah berkolaborasi untuk menghasilkan sebuah gaming mouse. Rekaan kreatif mouse ini mengikut tema kereta lumba menggunakan aerospace-grade alloys dan mempunyai lubang pengudaraan untuk mengeringkan peluh. 

Jom lihat gambar di bawah ini.


** Tak dapat pakai kereta BMW..dapat pakai mouse BMW macam ni pun jadi la...
PATUT LA BLOG MEDIA PERMATANG PAUH DUDUK NO.1...NGELAT RUPANYA...?? PATUT LA BLOG MEDIA PERMATANG PAUH DUDUK NO.1...NGELAT RUPANYA...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 10:30 AM Rating: 5

6 comments:

  1. Fuhhh!!!! best lah .... mak cik pun nak beli mouse porsche lah biar laju buat kerja ... !!!

    ReplyDelete
  2. Salam EP

    hehehe........dapat Tikus BMW pun jadik....
    Tahniah , teruskan usaha pembongkaran dan menentang pengkhianat pengkhianat Islam d Melayu terutama pengkhianat no 1 Islam, pkr.....................

    Kami terus menyokong............

    Anak Watan, IKM....

    ReplyDelete
  3. Woit EP.., gua mana pakai mouse BMW.., gua pakai mouse Proton BLM laa... Hahahahaha...

    ReplyDelete
  4. alamak.. tailo sudah bersuara..


    Aryan Brotherhood

    ReplyDelete
  5. Ketua2 Bahagian dah bergerak untuk PRU13 ?

    zoRRo...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.