PANAS : 100 RIBU PENDUDUK BANDAR TASIK SELATAN, CHERAS DAN JALAN KELANG LAMA SAMBUT ANWAR....

Hahahaha....Tengok gambar-gambar ni dan kemudian baca laporan yang dibuat oleh blogger penjilat jubur Anwar...


Dianggarkan seramai lebih seribu masyarakat setempat dari Bandar Tasik Selatan, Cheras dan Jalan Klang Lama turut hadir bagi menyambut ketibaan Anwar dan rombongannya dengan bas khas dua tingkat yang disewa khas Khalid.


"Dianggarkan 1000 orang yang hadir untuk menyambut ketibaan Raja Porno Malaysia..." Pening juga EP nak mengira orang-orang dalam gambar ni...Penduduk-penduduk yang tinggal di kawasan Bandar Tasik Selatan, Cheras dan Jalan Klang Lama ada ilmu GHAIB ke??...

Tipu jumlah orang yang hadir untuk menyambut Anwar satu hal...Yang menariknya puak-puak ni cuba nak bandingkan sambutan yang diterima oleh TPM, Tan Sri Muhyiddin Yassin semasa melawat kawasan itu dengan sambutan yang diterima Anwar...Gila ke apa...
Timbalan perdana menteri, Muhyiddin Yassin yang juga pernah melakukan lawatan ke sini pada Julai lalu pun tidak mendapat sambutan semeriah ini menurut penduduk yang ditemui di majlis Anwar sebentar tadi.
Apa..tak dapat sambutan semeriah Anwar...Hahahaha..buta ke apa puak-puak ni..Cuba tengok gambar sambutan rakyat yang diterima oleh TPM dan kemudian bandingkan dengan gambar diatas...





** Kan dah kantoi menipu...hahahaha
PANAS : 100 RIBU PENDUDUK BANDAR TASIK SELATAN, CHERAS DAN JALAN KELANG LAMA SAMBUT ANWAR.... PANAS : 100 RIBU PENDUDUK BANDAR TASIK SELATAN, CHERAS DAN JALAN KELANG LAMA SAMBUT ANWAR.... Reviewed by Empayar Pemuda on 2:44 PM Rating: 5

3 comments:

  1. 100 ribu dia orang kira sekali termasuk kerusi meja, kereta, motorsikal, pokok, semut, kerengga, kucing,ayam, burung..........

    ReplyDelete
  2. Apalah yg risau sangat bilangan 100k ke berape ke...apa ada heran!!!tu pun kecoh......

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.