Tuesday, October 16, 2012


Wow..hebatnya tokong DAP ni...secara terbuka menghina orang Melayu menerusi akaun Twitternya dengan memanggil orang Melayu "fools n morons"..Siapa haram jadah ni nak panggil orang Melayu bodoh dan dungu?

Tokong DAPig ni sedar tak yang dia panggil bodoh dan dungu tu seramai 3.34 juta orang...Dan semuanya orang Melayu yang beragama Islam...Oleh kerana dendam politik dan tamakkan kuasa, habis semua ahli UMNO jadi mangsa dipanggil bodoh dan dungu...Kurang ajar kan tokong DAPig ni...
Jumlah keahlian Umno sehingga tahun berakhir 31 Disember 2011 meningkat kepada 3.34 juta orang. Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak berkata jumlah tersebut melibatkan pertambahan sebanyak 113,116 ahli.
Yang orang Melayu kita pun harus sedar yang Utusan Malaysia ni adalah satu-satunya akhbar yang mempejuangkan nasib dan survival orangMelayu/Islam di Malaysia...Tanpa Utusan Malaysia, orang Melayu kita nak bergantung pada akhbar mana???… Nanyang Siang Pau @ Sin Chew Jit Poh?…atau orang Melayu baca Tamir Nesan lepas ni?

Mungkin bagi orang Melayu yang sokong pakatan haram Tokong DAPig gelar mereka ni golongan yang cerdik pandai  kot kerana yang pertamanya mereka menyokong pakatan haram dan yang keduanya mereka ni membaca berita dari Malaysiakini yang kononnya lebih telus dan terbuka..…atau dari sumber-sumber berita antarabangsa seperti reuters, CNN, BBC, CNBC yg yang dikawal oleh zionist?

Apa yang pasti Tokong DAPig ni sememangnya benci dan dendam pada orang Melayu/Islam terutamanya yang berintelek kerana golongan ini dapat membaca gelagat dan tingkah laku super rasist didalam jiwa mereka…kalau tidak masakan begitu ramai ahli Melayu yg meninggalkan DAP? Adakah mereka ini juga idiots n morons??

Terbukti apa yang dikatakan oleh TKM1 Dr Mansor ada kebenarannya...haram jadah ni memang corky and arrogant..Kalau boleh dia mahu semu orang Melayu di Malaysia sembah dan ikut cakap dia dia...

EP nak tengok dalam banyak-banyak pemimpin UMNO yang ada ni, pemimpin mana yang berani nak lawan tokong DAPig ni mempertahankan maruah ahli UMNO yang dipanggil bodoh dan dungu...

Banyak lagi penghinaan terhadap orang Melayu/Utusan yang dibuat oleh Tokong DAPig...KLIK SINI





7 comments:

Anonymous said...

Hahaha....Raj the morons....

Anonymous said...

Jangan marah sangat si tokong ini nanti n.jis marah..bukan kah dia tu khalifah ???

Anonymous said...

hehehe.....betul, betul SiKitul.






Anonymous said...

sokong la korang punya PR tuh.. semuanya penipu...
we buka la mata we... DAP nie nk hancur kan kaum Melayu ja.. tgk negeri Penang apa dah jadi.. depa dok plan halau orang Melayu keluar Penang.. memang dasar komunis...

NARONGCHAI ANUPONG SARARAK said...

MUKA LIM GUANG ENG SEPERTI CINA KOMUNIS

Anonymous said...

jangan kecoh2 dulu..kita tunggu 'Panglima Hitam' datang 'ziarah' rumah ToK Kong KingKong ni...

Anonymous said...

Fucking to all cina rasis fuck..fuck..fuck.. Them all.!!! All chi peng = cipanzi..!!! Bulshittt..!!!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.