HOT : SEKALI PANDANG..CONFIRM JATUH CINTA...




Mak aii...ganasnye kereta Lamborghini Ankonian ni..Dah macam kereta Batman EP tengok...Jangan kata awek..EP pun dah jatuh cinta pandang pertama bila tengok gambar kereta ni...itu belum tengok secara real lagi...

Untuk pengetahuan pembaca, Lamborghini Ankonian ni merupakan sebuah kereta konsep yang direka oleh seorang pelajar di Munich University, Slavche Tanevsky pada tahun 2009..Lamborghini Ankonian ini diambil dari model Reventon dan dibuat menjadi lebih agresif dan lebih bergaya...







**Betul tak..sekali pandang..confirm jatuh cinta??


HOT : SEKALI PANDANG..CONFIRM JATUH CINTA... HOT : SEKALI PANDANG..CONFIRM JATUH CINTA... Reviewed by Empayar Pemuda on 2:05 AM Rating: 5

1 comment:

  1. Kalau gaji aku sekarang ni. Mati hidup balik, mati hidup balik mati hidup balik cuma dapat beli tayar dia jer la

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.