Wednesday, October 24, 2012



Terbaru Fina AF9 yang popular bersama lagu ‘Menangis Lagi’ menimbulkan kontroversi di dunia Instagram apabila memuat naik sekeping gambar tindik di bahagian pusat yang dipercayai adalah dirinya.


Tidak cukup dengan itu, penyanyi bersuara lantang ini juga dipuji amat berani oleh followersnya kerana telah memuat naik gambar yang memaparkan bahagian abdomen yang ramping itu, sedikit sebanyak memberikan imaginasi nakal kepada lelaki yang melihatnya.


Lantasan itu, sebuah portal hiburan tanahair telah menemu bual Fina AF9 untuk mengetahui perkara sebenarnya. Adakah dia sengaja membangkitkan kontroversi, ataupun terlepas pandang semata-mata? 

“Sebenarnya, gambar tersebut bukanlah saya. Saya cuma ambil dari internet dan sengaja memilih gambar wanita yang rambutnya hampir serupa dengan saya serta muat naik dengan tujuan suka-suka. Tak mungkinlah saya tindik pusat, kemudian masukkan ke laman sosial. Kalau ibu saya tahu, pasti dia akan marah. Jadi, tak ada sebab saya ingin lakukan perkara sebegitu”




Dalam pada itu, beberapa keping gambar yang menampakkan Fina memakai gaun ketat serta seksi juga turut dimuat naik ke laman Instagramnya. Gambar-gambar berkenaan telah menimbulkan beberapa spekulasi serta dan persoalan kepada para peminat.
“Pihak penaja cuma inginkan Fina berpakaian sebegitu, tidaklah seksi pun serta Fina dibayar bagi mempromosikan pakaian mereka”
Tidak hanya sampai disitu, pihak wartawan juga turut terdengar suara-suara kecil yang mengatakan Fina kini tidak ubah sama seperti perempuan murahan kerana sanggup berpakaian begitu.

“Saya rasa, saya bukan seperti yang orang kata. mulut orang, siapa boleh tutup, kan? Jadi, kalau saya pakai macam itu je, saya ini murahlah?
“Orang yang kenal saya, mesti tahu saya macam mana orangnya. Ibu saya sendiri tahu saya ini jenis yang macam mana”

** Pandai Fina ni promote dirinya supaya namanya tidak tenggelam dalam industri hiburan...Upload gambar kontroversi..bila dah dapat perhatian media...kemudian nafikan...bijak..bijak...

2 comments:

Keris 7 Lok said...

kalau perasan..ada tatu reben..cuba tengok betul2

Anonymous said...

pempuan ke betina ni..tk tahu la..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.