HOT : GAMBAR PALING MEMALUKAN PERNAH DIRAKAM DALAM SEJARAH POLITIK MALAYSIA...


Adoi...awat la bodoh sangat puak-puak PAS ni... Cuba tengok kedua-dua gambar ini...dan kemudian cuba baca apa yang ditulis oleh blogger  PAS ni...
Pada pandangan admin, inilah sebahagian dari alasan utama mengapa Najib Razak masih enggan nak bubarkan parlimen bagi memberi laluan kepada PRU 13 walaupun cakap berdegar-degar besar kononnya rakyat memberikan sokongan besar dan padu kepada UMNO dibawah kepimpinannya. 

Bila warga bukan Melayu/Islam sudah menerima dan mendakap perjuangan yang dibawa PAS, maka hayat UMNO akan tamat.


Kesian..kesian...sampai macam tu sekali punya nak jilat bontot DAP....Bagi EP, memang betul apa kata blogger PAS ni...."inilah sebahagian dari alasan utama mengapa Najib Razak masih enggan nak bubarkan parlimen bagi memberi laluan kepada PRU 13"....sebabnya Najib kesian tengok orang PAS yang masih tak sedar diri...

Tengok je gambar ni sudah...ada ke patut blogger ni kata "Bila warga bukan Melayu/Islam sudah menerima dan mendakap perjuangan yang dibawa PAS, maka hayat UMNO akan tamat."...kelakar dan memalukan...

Siapa yang terima siapa...dan siapa yang dakap siapa...tengok balik gambar diatas betul-betul...siapa yang pegang bendera siapa..Sekarang ni apa yang EP nampak bukannya DAP yang menerima perjuangan PAS tetapi sebaliknya...

Malukan...sehingga hari ini EP ak pernah lagi tengok mana-mana orang DAP pegang bendera PAS...tapi puak-puak PAS yang terhegeh-hegeh nak pegang bendera DAP...







Ini baru betul ...DAP pegang PAS..hahaha

Kalau nak tahu siapa terima dan siapa yang tak terima KLIK SINI..




HOT : GAMBAR PALING MEMALUKAN PERNAH DIRAKAM DALAM SEJARAH POLITIK MALAYSIA... HOT : GAMBAR PALING MEMALUKAN PERNAH DIRAKAM DALAM SEJARAH POLITIK MALAYSIA... Reviewed by Empayar Pemuda on 1:03 PM Rating: 5

17 comments:

  1. bagaimanalah agakny perasaan mereka mereka itu mengangkat bendera dap yer? inilah padahnya bila mendapatkan maklumat dari satu sumber. mungkin juga mereka mereka itu merupakan umat islam kelahiran pas.

    ReplyDelete
  2. jeles ke mca tak julang bendera umno.

    ReplyDelete
  3. Mmg mca x pegang bendera umno. Tp mca pegang bendera bn. Plg penting, orang islam melayu yg mgenguasai bn. Bkn org kristian cina atau islamis liberal yg kuasai negara. Mana pejuang2 Sejati islam dlm pas? Tdo ke? Ke takut nikmat dunia kena tarik?

    ReplyDelete
  4. Aku sanggup kibar bendera DAP dari bendera UMNO yang semakin hina di kalangan rakyat

    ReplyDelete
  5. anon 1:49 ni kategori bangsat dungu..analoginya kalau bini atau mak dia orang tutuh pun dia masih boleh senyum, tak gitu anon 1:49?

    ReplyDelete
  6. buat anon 1:31 dan anon 1:49..celako lah kamu..celako lah kamu...celako lah kamu..tak pun bini kamu ditutuh/rogol negro atau cina bangsat...haramjadah nyer melayu..ptuih

    ReplyDelete
  7. Nak pi ke bulan. tentulah kena guna roket, kan kan kan !!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Bodoh.. PAk angkat lu jugak yang kata 1Malaysia.. Sekarang ni apa cerita baiii.. Ini la 1Malaysia.. Support each other..By the way, gambar last tu.. UMNO/BN dengan SEKS memang tak leyh pisah kan?? GErsang sangat ke mat??

    ReplyDelete
  9. bengapnye cai2 pr ni....dulu bkn maen lg pas kate umno parti yg haram sbb umno berjuang bersame mca.tapi skang ni ape cite?pas sendri yg jd anjing dap.....lol.......umno yg menguasai mca tapi sebaliknye dap yg menguasai pas,ade beza tu...pr dgn seks lglah x bleh pisah,tgklah puak mane yg ade video seks....lol....

    ReplyDelete
  10. malu siot klu aku tgk family aku pegang bendera dap...nsb baek xde yg bengap mcm puak2 pas ni dlm family aku...Alhamdulillah....

    ReplyDelete
  11. oi puak PR tok sah sembang la.. hangpa x dok Penang hangpa x tau mcm na perangai DAP nie.. depa dok plan halau orang melayu tau x... aq tgk tempat aq rumah saja.. dah RM70,000-RM100,000 mana ada rumah kos rendah dah la nie... Balik Pulau (penang) kawasan mejoriti melayu.. depa dah cuba2 nk bagi banyak kaum cina lak masuk.. baru2 nie lak cita kat Teluk Kumbar... depa nk halau nelayan pulak, yg dah lama duduk kat kawasan tuh... sapa tolong UMNO juga yg turun padang... PAS diam ja.. buat apa 'Takebeer'.. kat DAP..

    ReplyDelete
  12. PAS memang bodo bukan bodoh... kena tipu ngan cina kapir...

    ReplyDelete
  13. bodoh...dari dulu lagi cina gerakan duk wat naiya kat orang melayu korang tak sedar.. sekarang ni peruntukan untuk majlis agama penang pun dah tinggi... gaji guru2 agama pun dah naik.. memang tak tolong melayu tapi tolong islam..

    ReplyDelete
  14. Malunya.... Kesian ya orang melayu kena bodoh oleh Cina DAP. Agaknya otak letak kat lutut ke. Serban je besar tapi otak macam Sapi.....

    ReplyDelete
  15. Kita mesti rasis tapi bertempat.siapa yg sudi jaga bangsa sendiri klu bkn kita.Kita nak tanya klu PR memerintah adakag PAS lbh baik daripada UMNO?. Apa suara pas di PP, Selangor. banyak perkara yg kita hendak huraikan tp cukuplah kita tau PR akan memerintah negeri-negeri mengikut tujuan dan cita-cita parti mereka masing-masing.. Fikirkanlah akibatnya..

    ReplyDelete
  16. Banyak perkara yg kita lucu dgn PAS ini tp cukuplah kita katakan PAS ini terlalu ingin berkuasa sebab mereka ada cita-cita peribadi juga. sampai yg hitam nampak putih dan sebaliknya..

    ReplyDelete
  17. marilah kita semua umat melayu berwaspada..jangan diperbodoh oleh kiatsu cina DAP. DAP berbeza dengan cina MCA, jauh panggang dari api. Kita boleh lihat DAP dengan PAS dan PKR pun tak ikhlas.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.