HOT : AMAR MENDAPAT CIUMAN DENGAN HANYA MENGUSIK...?



Berhubung gambar isu ‘ Berhubung gambar isu ‘ Amar hadir majlis dengan kesan ciuman di pipi Amar hadir majlis dengan kesan ciuman di pipi ‘ seperti yang disiarkan ‘ seperti yang disiarkan sebentar tadi, wartawan media terus menghubungi kekasihnya iaitu Puteri Sarah Liyana bagi sebentar tadi, wartawan media terus menghubungi kekasihnya iaitu Puteri Sarah Liyana bagi mendapatkan penjelasan lanjut berkenaan isu tersebut.

Ketika diajukan soalan bekenaan gambar yang tersebar tersebut, Puteri Sarah lantas menjawab;

“Saya pun baru terbaca di laman Twitter tentang hal ini. Kalau nak tahu, saya mencium pipi Amar pun ketika majlis sedang berlangsung. Masa itu dia mengusik saya, dan saya teruslah Amar pun ketika majlis sedang berlangsung. Masa itu dia mengusik saya, dan saya teruslah menciumnya. Sebab saya menggunakan gincu merah, itu yang ada kesan. menciumnya.

Tidak pasti sama ada mereka perasan atau pun tidak. Bayangkan jika ketika itu Amar datang seorang diri ada mereka perasan atau pun tidak. Bayangkan jika ketika itu Amar datang seorang diri dengan penampilan sedemikian, pasti lain lagi ceritanya.

Dan “Tapi, mustahil lah untuk kami lakukan sedemikian rupa di luar sebelum hadir ke majlis. Dan benda yang terjadi itu hanya di tempat khalayak, saya tidak tahu apa lagi yang mahu dicerita benda yang terjadi itu hanya di tempat khalayak, saya tidak tahu apa lagi yang mahu dicerita pasal kami.”


Berikut adalah gambar yang ditangkap wartawan, terdapat kesan ciuman di pipi Amar ketika menghadiri majlis keramaian besama Puteri Sarah Liyana.
Suarapeople
HOT : AMAR MENDAPAT CIUMAN DENGAN HANYA MENGUSIK...? HOT : AMAR MENDAPAT CIUMAN DENGAN HANYA MENGUSIK...? Reviewed by Empayar Pemuda on 12:41 AM Rating: 5

1 comment:

  1. aku tak kenal depa nih..

    mamat tu husband dia ke? kalau husband dia, tak kisah la..tapi adab tu kena jaga la beb..

    kalau bukan husband, dah cium2 camtu hanya sebab kena usik..hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...lu fikir la sendiri..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.