HOT : AKHIRNYA RAHSIA TUN MAHATHIR TERDEDAH...


TAHUKAH ANDA??

1. Dia lah yang menggerakkan negara Islam yang lain untuk membantu Bosnia Herzegovina ketika umat Islam disana disembelih oleh pengganas Serbia.

2. Dia juga lah yang menghantar ratusan komando Malaysia yang dibawa masuk secara sulit ke Bosnia untuk membantu saudara seIslam kita ketika era pencerobohan dan pembunuhan beramai-ramai umat Islam di Bosnia ketika itu. “Kalau negara Arab ini tidak datang membantu, kita hantar sahaja askar kita,” - Tun Mahathir.

3) Dia juga lah berpakat dengan kerajaan Sultan Brunei menyediakan jumlah dana yang berjuta dollar untuk membeli senjata dan peluru anti kereta kebal untuk tentera Islam di Bosnia.

4) Dia lah yang pernah menangis ketika melawat Bunker yang menjadi pejabat Yasser Arafat di Palestin.

5) Dia juga lah pemimpin Islam yg Yasser Arafat hubungi meminta bantuan dan pertolongan ketika diserang oleh rejim zionis.

6) Dia juga lah yang mempertaruhkan nyawa isterinya,Tun Dr Siti Hasmah menaiki pesawat ke Baghdad membawa bantuan kemanusiaan kepada umat Islam demi untuk melepaskan sekatan Amerika Syarikat.

7) Dia lah yang digelar MahaFiraun dan dia jugalah yang lantang mengutuk kekejaman Yakjuj Makjuj / Zionis ke atas umat Islam serta mempertahankan Islam dimata dunia.

8) Dia lah yang berusaha keras, tak hanya duduk berdoa tanpa berbuat apa2.

9) Dia lah yang ketika saudara Islam yang berlainan parti mendoakan kecelakaan untuknya. Tapi dia diizin oleh Allah SWT masuk ke dalam KAABAH.

10) Dia jugalah pernah ditembak dan mengorbankan jawatan tertinggi yang beliau ada bagi menyelamatkan umat Islam di Bosnia.

Malah beliau kini dianggap sebagai seorang pemimpin dunia yang berjaya meskipun memimpin sebuah negara yang kecil. Beliau bukan hanya berjaya Memerdekakan negaranya dari semua segi, tetapi berusaha memerdekakan negara-negara lain dari belenggu falsafah pembangunan yang dijana dari barat yang jelas muflis idealistiknya..

Bila berbicara soal Tun M, sudah pasti sebak dan berlinang air mata kerana jasa yang dicurahkannya sudah pasti tidak dapat dibalas.

Siapa dia? Ya.. dialah..

TUN DR MAHATHIR BIN MOHAMAD, Bekas PERDANA MENTERI MALAYSIA dan manusia yang dihormati UMAT ISLAM dan PEMIMPIN ISLAM seluruh dunia.

Terima Kasih Tun , keranamu kini kami generasi pewaris menikmati hasilnya..MMI.
HOT : AKHIRNYA RAHSIA TUN MAHATHIR TERDEDAH... HOT : AKHIRNYA RAHSIA TUN MAHATHIR TERDEDAH... Reviewed by Empayar Pemuda on 9:45 AM Rating: 5

36 comments:

  1. Terima kasih Allah untuk Tun Dr.Mahathir Mohamad yg telah berjaya memanifestasikan pengetahuan dan pemahaman Islamnya melalui kuasa yg beliau ada wpun dia dikutuk tidak belajar agama yg tinggi tidak sebagaimana org2 yg perasan dia lebih tinggi pelajaran agamanya tetapi hanya pandai bercakap......SEMOGA ALLAH YG MAHA ESA TERUS MERAHMATIMU WAHAI TUN MAHATHIR

    ReplyDelete
  2. Tidak ada seorang manusia diwaktu ini, ayat maupun pun perkataan yang dapat menandingi JASA & PENGORBANAN Tun Dr Mahathir Mohamad.

    ReplyDelete
  3. Allah S.W.T lah yang akan menilai jasa budi beliau..walau sekecil zahrah kebaikan yang di berikan InshaAllah Allah akan membalas nya dengan kebaikan..itu janji Allah.

    ReplyDelete
  4. Adakah tokoh seberani dia di Malaysia?hidup lah anak Melayu yg berani!!!

    ReplyDelete
  5. Ada bro..berani buat video lucah dgn pelacur cina..satu dunia juga tengok..hahaha sampai tertinggal jam tangan.

    ReplyDelete
  6. Ada lagi sorang ...

    Berani buat dalam jamban tapi tak berani mengaku.

    ReplyDelete
  7. Ya Allah rahmatilah TUN dunia dan akhirat. mengalir airmata bila teringat jasa2 TUN dan hinaan musuh2 ISLAM kepadanya.

    ReplyDelete
  8. dia jugalah yang menghina janggut rasulullah dan hukum hudud..

    ReplyDelete
  9. dan dia juga yang mensabotaj ekonomi orang melayu..

    ReplyDelete
  10. Setelah hampir 10 tahun Tun Mahathir menghentam dan meletakkan punca kejatuhan ekonomi Malaysia 1997 di atas bahu George Soros, pada tahun 2006, beliau jugalah orang yang membersihkan nama penyangak matawang itu.

    Pada 16 Disember 2006, The Star melaporkan Tun Mahathir telah berjumpa dengan George Soros dan membuat kesimpulan bahawa spekulator matawang itu tidak boleh dipersalahkan di atas kejatuhan ekonomi Malaysia kerana dia tidak melakukannya.

    ReplyDelete
  11. Sekarang, dia salahkan soros balik pasal sumbangan pada NGO..kah..kah..memang terbaik!!!

    ReplyDelete
  12. terima kasih tun, biarlah rakyat malaysia yg buta hati tu memaki dan mencerca kerana pahalanya dapat kpd tun dan sbb itu Allah swt berikan laluan utk tun menabur jasa tanpa diketahui umum,yg pentingnya Dia Maha mengetahui dan mereka yg terlibat mengiktiraf jasa tun, yg terlalak2 tu ni pun dok terlalak la jugak..sbg manusia tun bukannya maksum tapi punya hati dan jiwa yg besar utk membantu umat islam....mrk yg maksum' sgt tu, nak bantu rakyat negeri sdr pn x dimudahkan allah swt, tidak terbuka hatinya...sbb itu la dia hukum karma, kata org mahafiraun tp diri sdr....??labellah sdr kot ada perkataan yg sesuai.

    ReplyDelete
  13. Mrk hanya pandai berkata kata ce duduk Di TempAt tun n Cuba tadbir Negara pulak mcm mane.... Tun adalah insan yg d pilih Allah utk mentadbir Negara.. nape Allah x pilih Kita ce pk.. sstu perkara terjadi dgn izinnya.. kalo x x adela cita cam skrg..

    ReplyDelete
  14. Hanya musuh-musuh Islam sahaja yg membenci Tun M. Semoga Allah merahmati dan sejahterakan kehidupan Tun dan keluarganya. Insyallah.

    ReplyDelete
  15. Ya Allah, kurniakanlah rahmatmu kepada Tun. Sesungguhnya beliau adalah pejuang sejati agamaMU. Sebak membaca budinya

    Amin...

    ReplyDelete
  16. Semoga Allah merahmati hidup Tun M. Saya sgt menyanjungi ketokohan beliau. Rakyat yg menghina Tun M adalah mereka yg BUTA akan jasa Tun M dan BUTA HATI.

    ReplyDelete
  17. Ya ALLAH,ampunilah dia... Jadikanlah dia umat yang Engkau kasihi di dunia dan juga di akhirat... terima kasih ya ALLAH... kerana mengirimkan dia kepada kami... aminn!!!

    ReplyDelete
  18. ader gak rupanya yang percaya cerita dongeng... korang ni, kalau sebut tun mahathir, kalau dia pernah naik ke bulan pon korang percaya... tapi saper yang taksub? penyokong jugak yang taksub

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psl ko bodoh cetek pengetahuan..sama mcm mak bapak ko.otak letak kt bontot.

      Delete
  19. YAA ALLAH PANJANGKAN UMUR TUN DR MAHATHIR MOHAMAD.......AMINNNNNNNN.................

    ReplyDelete
  20. Ada bab dalam agama saya kurang senang pandangan Tun ( bukan bab Negara Islam ) Tapi jasanya pada Malaysia, pada Islam, pada kemakmuran Negara, keamanan patut di kenang. Orang yang memaki beliau adalah orang yang yang paling tak guna dan tak mengkaji sejarah dan bodoh. Beliau adalah salah seorang pemimpin terbaik di dunia Islam yang pernah lahir. Jika bukan kerana sikap beliau yang sentiasa ingin belajar dan ambil tahu nescaya Negara ini dah lama di tipu oleh barat terutamanya dalam bidang ekonomi dan pembangunan Negara seperti di indon,amerika selatan asia barat dan afrika. Terima kasih Dr. M. Moga Allah rahmati Tun atas jasa Tun itu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik komen tuan. #WIN
      "Kalau kamu bersyukur, Allah akan tambah nikmat ke atas kamu, kalau kamu ingkar, sesungguhnya azab Allah sangat pedih"

      Delete
  21. bukan anak melayu...anak mamak..

    ReplyDelete
  22. pada yg BoDOH BANGAP mencela tun M...mereka2 tu ibarat ANJING yg menyalak dari subuh hingga ke mlm...dari kami org Kota Singa kpd Tun...Moga ALLAH rahmati Tun Sekuarga dan juga kpd rakyat Malaysia amnya..

    ReplyDelete
  23. amboiii..melantun-lantun sungguh puji che det ni ye x..anyway, kenyataan no 10 tu dah pun dijawab oleh anak che det, marina mahathir.marina dah nyatakan yg che det x pernah kene tembak di bosnia..x percaya boleh cek sendiri kat page FB 'Saya Sayang Tun M'..puiii syg la sgtttt..hahah..no. 10 dah x betul, agak2 kenyataan yang atas u betui dak??haha..lu pikir la sendiri..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are u stupid...moronic engulfed minded n zionist lover? If u are not man enough to used yr proper name ...cowardly used anonymous...takes yr uncouth n unworthy comments somewhere else or back to the gutter where u belong! He is our leader n forever be...if u are man enough identified yourself....l am ROTC graduate UM...n reserve officer of the navy...i dare u!

      Delete
  24. Pada yg maki tun,

    Takda satu pun ke jasa tun yg boleh dikenang? Cuba jwb dengan ikhlas...

    ReplyDelete
  25. Bukan saja Takdak jasa malah budak2 kecil ni bukan pembayar cukai pun.Mereka ni budak2 kecil yg didik oleh mamak Anwar untuk mencarut,memaki hamun,memfitnah dn mencela org yg banyak berjasa kepada negara.Mereka ini hanyalah anak2 kecil yg diberi sesuap nasi oleh pembayar cukai untuk budak2 kecil ini gunakan untuk belajar dngn mendapat pinjaman ptptn.Mereka ini adalah budak2 yg baru kenal dunia,Baru bersunat dn baru kering hingus di hidungnya.

    ReplyDelete
  26. Akhlak budak2 sekarang rosak disebabkan oleh kurangnya didikan agama.Mereka sekarang dalam zaman yg sangat mencabar dn kompleks.Mereka ini terikut2 dngn cara budaya songsang dn bodoh!!Mereka ini tidak tahu lagi atau diajar menghormati org yg lebih tua daripada mereka.Sungguh biadap dn kurang ajar budak2 zaman sekarang....

    ReplyDelete
  27. tak kisahlah dia keturunan mamak ka,parpu ka siam sekalipun,dia berjasa pada negara dn rakyat malaysia itu pekara pokok... klu sapa2 yg sebaya aku musti ingat pada pertama kali kenyataan Tun menghentam barat,seluruh akhbar dunia gempaq oo psal kenyataan TUn kepada negara barat, masih aku ingat lagi ada satu akhbar buat gambar kartun tikus bercakap dgn dikelilingi 10ekor gajah,ibarat Tun dgn negara barat masa tu... tok2 arab yg gah kaya dengan minyak pun tk berani tegur negara barat pehgggrhhhghh bangganya aku bergelar rakyat malaysia,seceruk ranrau pelosok dunia mula kenal malaysia...pda yg membangkang tk payah la emo sangat,mamng la Tun pun ada buat silap,manusia biasa kan...Tun bukan manusia yg sempurna tapi dalam setiap tindakkanya utk negara hampir sempurna....Allah rahmati TUN DR MAHATHIR BIN MOHAMMAD....

    ReplyDelete
  28. Ini ank melayu nk komen bagi sgala komen 2 diatas..
    Kenapalah ko org ni...
    YABhg Tun memang ada tindak tanduk beliau yg x berapa kita suka namun senang cakap n senang utk kita renungkan iaitu...
    Ketika kegawatan ekonomi 1997-2000...
    Insan inilah dengan beberapa bijak pandai mempertahankan ekonomi kita tanpa meminta bantuan pihak HARAM JADAH yg ternyata telah menjahanamkn ekonomi beberapa negara ASEAN n ASIA..
    Kesimpulannya... Kenang2lah kebaikkan n jasa seseorang walaupun kita x berapa menyukainya...
    Kepada yg bermulut CELUPAR tu...
    Saya nk bg saranan... KECELUPARAN kau orang tu ada baiknya ditujukan kepada anak BETINA CINA BABI SIAL ANJING yg mempersendakan orang melayu (Teresa Kok)...
    AMACAM....

    ReplyDelete
  29. berbual mcm kambing.. ada otak tk nk guna,ada mata tk nk tengok.Mcm2 Tun bwt,dia mkn rakyat pon mkn.Gua selesa hidup zaman Tun memerintah.Ini reality.Gua nk tnya sma lu org la,apa jasa anuar dn nik aziz ne smpai jdi taksub?Dri dulu smpai skrng yg gua nmpak la dia org ne kencing byk dn makin bersepah2.. islam bergabung dgn kafir melawan islam,betul ke benda ne.Apa punya bodoh la yg menyokong.Gunakn akal berfikir dn tolonglah jgn lah jdi kambing..

    ReplyDelete
  30. Setuju dgn anon 7.43 am .. berkata benar lah walau pun PAHIT..

    ReplyDelete
  31. bila mana hantar komando?.....apa cerita bohong nie...kalau pun ada adalah pasukan pegaman di bawah UN dikenali sebagai UNFROFOR, MalBatt....lol

    ReplyDelete
  32. Hari ini 2017, sudah 2 tahun Tun Mahathir memimpin kami rakyat Malaysia dan pakatan pembangkang, menentang rejim Najib, yg telah mengkhianati rakyat Malaysia, dengan skandal 1MDB nya. Perjuangan belum selesai.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.