ANAK SUNGAI DERHAKA KANTOI PERGUNA KERA BUAT DEMO....



Petang semalam kecoh satu Malaya apabila berita seorang Ketua UMNO Cawangan di Permatang Pauh mengamuk di tengah-tengah pekan Permatang Pauh kononnya dirinya menjadi mangsa pembodohan oleh pemimpin UMNO..siap bakar baju UMNO/BN miliknya lagi sebagai tanda protes...

Yang menariknya berita tergempar ini telah didedahkan oleh blogger penipu Anak Sungai Derhaka yang sebelum ini pernah terkantoi mengaibkan Ketua Menteri kesayangannya...KLIK SINI..


Korang nak tahu tak...lelaki yang mendakwa dirinya Ketua Cawangan UMNO Cawangan Batu 5 Permatang Tengah tu bernama Talib...a.k.a LID KERA..Bukan  ketua cawangan pun...BEKAS ketua cawangan je..Kalah dalam pemilihan tahun 2008 sebab ditolak ahlinya...

Tapi biasala bila blogger penipu Permatang Pauh spin cerita..mestila dia tulis ketua cawangan UMNO...sebab nak burukkan UMNO..Kera yang dialatkan oleh puak-puak PKR untuk mendesak Datuk Musa Sheikh Fadzir dan Datuk Omar Faudzar meletakkan jawatan mereka sebenarnya GILA JUDI, KAKI ARAK dan KAKI PAU....sampai isterinya pun larilah sebab tak tahan dengan perangan kera ni...

Cuba Baca petikan yang ditulis oleh blogger penipu ni..

Talib ketika kejadian mendakwa dirinya mewakili seluruh Ahli UMNO Cawangan Batu 5, yang takut untuk kedepan... 
Kemudian tengok gambar ni pula..


Nampak tak banner lebih dari orang...apa berlaku petang tadi menimbulkan tanda tanya pada EP...katanya kera ni mewakili seluruh ahli UMNO Cawangan Permatang Tengah...Bukan seorang dua tapi SELURUH...Habis tu mana ahli-ahli yang lain.....pakai ilmu ghaib ke??

Nampak sangat rusuhan seorang diri ini dirancang oleh puak-puak PKR.. Buktinya...Cuba tengok gambar ni pula...tengok apa yang tertulis di depan pembesar suara tu...


KANTOI lagi..."AMK PERMATANG PAUH..." Agak-agaknya berapa lah puak-puak Anwar upah kera ni untuk melakukan kerja bodoh ni...Siapa yang memperbodohkan siapa sekarang ni...??
** Inilah style Anwar...matlamat menghalalkan cara...menipu ni sudah jadi satu kemestian buat mereka...

ANAK SUNGAI DERHAKA KANTOI PERGUNA KERA BUAT DEMO.... ANAK SUNGAI DERHAKA KANTOI PERGUNA KERA BUAT DEMO.... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:46 PM Rating: 5

3 comments:

  1. kahkahkah...sian dia.

    ReplyDelete
  2. pelax betoi blogger pecacai umno ni,,masih tak mau mengaku ahli sendiri

    ReplyDelete
  3. bongok betul kan ..org pkr ni..sian betul pencacai pkr ni

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.