Monday, October 29, 2012

18SXX : KHAS BUAT LELAKI KESEPIAN...


Kalau produk tu pelik je..mesti penciptanya orang Jepun...kenapa ek??..Tapi biasa la..EP rasa satu duina dah tahu kalau bab cipta produk pelik, produk tak masuk akal, kreatif melampau, memang winner la Jepun nih..

EP pun hairan macam mana mereka boleh cipta produk-produk seumpama nih..mungkin fantasi mereka terlampau tinggi kot...hahahaha..Cuba tengok gambar dibawah ni...bantal payudara wanita jepun...hehehehe..montok siot..

Memang awesome bagi lelaki yang sentiasa kesepian...hahahaha....Cuma EP nak tanya boleh khusyuk ke tido dengan bantal macam ni? boleh lena ke? Bukan apa takut-takut mimpi basaj je malam nanti...hahaha

**Anak VVIP yang ramas nenen mesti suka kalau tengok bantal ni...




PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.