18SXX : KHAS BUAT LELAKI KESEPIAN...


Kalau produk tu pelik je..mesti penciptanya orang Jepun...kenapa ek??..Tapi biasa la..EP rasa satu duina dah tahu kalau bab cipta produk pelik, produk tak masuk akal, kreatif melampau, memang winner la Jepun nih..

EP pun hairan macam mana mereka boleh cipta produk-produk seumpama nih..mungkin fantasi mereka terlampau tinggi kot...hahahaha..Cuba tengok gambar dibawah ni...bantal payudara wanita jepun...hehehehe..montok siot..

Memang awesome bagi lelaki yang sentiasa kesepian...hahahaha....Cuma EP nak tanya boleh khusyuk ke tido dengan bantal macam ni? boleh lena ke? Bukan apa takut-takut mimpi basaj je malam nanti...hahaha

**Anak VVIP yang ramas nenen mesti suka kalau tengok bantal ni...




18SXX : KHAS BUAT LELAKI KESEPIAN... 18SXX : KHAS BUAT LELAKI KESEPIAN... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:24 AM Rating: 5

2 comments:

Popular

Powered by Blogger.