Thursday, September 20, 2012


Kalau dengar nada suara macam perempuan Indonesia. Namun penulis tidak pasti sepenuhnya mengenai hal itu.Pastinya, cara yang digunakan memang hina dengan membawa seorang anak kecil untuk mengaburi mata orang ramai.

Menurut laporan akhbar sebelum ini, sudah ada beberapa kes yang hampir sama dengan kebanyakkannya berlaku di selatan tanahair. Berikut adalah keterangan yang diberikan pihak yang memuat-naik video hampir 1 minit. Kejadian Berlaku Pada 15 September lalu Di Johor.

Wanita ini tertangkap ketika mencuri hampir RM6000 ketika keluarga pengantin sedang sibuk melayan tetamu… pandai pula bawa anak sebagai “perisai”…apa nak jadi dunia zaman sekarang...RP

5 comments:

Lyn said...

Tak terkata...

Anonymous said...

kalau lah perempuan itu salah sekali pun janganlah di hina dengan menyebarkan video ini.. fikirlah nasib anak itu sama..kesian anak kecil tu tengok ibunya kena keronyok dengan orang ramai..tangkap dan beri nasihat cukup cukup..tanya kenapa buat perangai macma tu dan cuba bantu kalau perempuan tu dalam kesusahan yang amat sangat... kalau diserahkan pada polis pun mungkin boleh tapi bayangkan kalau anaknya membesar tanpa kasih sayang ibunya.. wallahuallam

Anonymous said...

takpa lain kali boleh curi kat rumah kita pulak..

Anonymous said...

KENA FIKIR JUGA KALAU ANAK MEMBESAR DENGAN MELIHAT IBU SERING MENCURI SEOLAH-OLAH MENUNJUK AJAR ANAK ITU CARA MENCURI,SEBAB CARA IBU ITU TELAH MEMBERI CONTOH YG TIDAK BAIK KEPADA ANAK ITU,

Anonymous said...

Bila la hukum hudud nak dijalankan

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.