Sunday, September 9, 2012


Setelah Sam Ketot, Ketua AMK kantoi berbohong kononnya bodyguard gila Anwar tidak mengacu pistol pada rakyat...kini tiba pula giliran Anwar mengeluarkan kenyataan untuk mempertahankan aksi bodoh bodyguardnya..

Anwar berkata pengawal peribadinya itu memberitahunya bahawa lelaki berkenaan bertindak demikian kerana diancam individu yang menggangu dan menyekat bas PKR dalam insiden tersebut.
Anwar kata lagi, pengawal peribadinya itu berpendirian bahawa tindakan itu mengikut garis panduan dan beliau menerima ancaman...
Ancaman dari apa?? Ancaman dari botol air mineral ke??...Sudah-sudah la nak bohong pun...Dah terang lagi nak bersuluh....Semua orang boleh tengok bodyguard Anwar yang gila tu mengacu pistol dari dalam kereta lagi....lagi nak nafikan kononnya dia mengikut garis panduan atau SOP....


Tak kan demo yang dihadiri lebih kurang 20 orang bersenjatakan kain rentang dan botol air mineral pun takut...sampai kena acu pistol...hahahahaha....

Jom kita baca apa ameno world tulis mempertahankan aksi bodoh itu...

Aku tak sokong sebarang keganasan dan kekerasan yang diamalkan oleh sesiapa pun. Tetapi trauma yang dihadapi oleh dsai boleh difahami oleh aku. Aku boleh memahami ia dengan baik kerana sudah banyak kali umno melakukan provokasi terhadap pkr dan pr.
Bukan sekali, bukan dua kali bahkan berkali2. Seseorang yang didera juga akan menyimpan dendam. Dia juga akan hilang sabar. Aku tahu sabar adalah jalan terbaik dan perkara yang betul tetapi apabila seseorang itu hilang sabar itu tidak bererti dia tidak betul.





2 comments:

Anonymous said...

ELOK TEMBAK JER HANJENG JUBURI TU .... BAHAYA TU !!!!

Anonymous said...

yes!anwar semakin tertekan,stress,dan jiwa kacau..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.