Friday, September 21, 2012


Elok sangat ke bila bergambar dengan aksi sebegini..Memalukan la... 

Dah la nama pun perempuan... Mana nak letak muka bila tersebar gambar-gambar macam ni dalam internet..mak bapa juga yang malu.... habis bila orang cop perempuan murahan la, jalang la..bitch laa tahu pula marah.. Tapi masa bergambar dengan aksi yang memalukan ini tak ingat pula semua tu..


Ada pulak yang di antara mereka ni pakai tudung, tapi tunjuk isyarat macam tu... bukan ke ini merosak imej perempuan bertudung yang sepatutnya lebih bersopan dan beradab...Ada yang berpendapat, mereka sekadar bersuka-suka... tapi kena ingat la orang perempuan ni sifat malu tu wajib ada... kalau sifat malu pun dah takdak, tak tahu nak buat apa la... agaknya kenapa budak-budak perempuan ni berbangga dengan menunjukkan isyarat lucah begitu ya...disanjung oleh rakan-rakan ke??

Tambah lagi, bila dah tangkap gambar macam tu, boleh pulak ditayangkan dalam FB... tak ke buta perut namanya tu...mengaibkan diri sendiri...So sendiri mahu ingat la... Kalo taknak di aibkan, jangan la buat perkara mengaibkan...


3 comments:

Anonymous said...

Dia org ni mungkin suka kalau jari hantu tu masuk ke liang mereka. Sebab tu mereka tunjuk supaya diliangkan...

Hai lah..pompuan..pompuan. Panas perut mak korang memngandungkan korang dulu..
mana muka nak letak..betul2 menconteng arang ke muka mak bapak korang.
Tadak rasa bersalah langsung..
Da tadak malu tu..umpama macam binatang da..!

Anonymous said...

Kalau nak sangat tunjuk benda2 mcmtu janganla pakai tudung mek oiii...ko pakailah selua pendek ke, bekemban ngan towel ker atau pakai jerr spendar ngan coli...baru laaa aku tengok pon ada syokkk... aku tau laaa pompuan2 mcm korng mmg nak sangat jari antu tu dok dlm liang korng tuuu...

Anonymous said...

Budak2 perempuan mcm ni memang BODOH dan BANGANG

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.