REMAJA BERTUDUNG BANGGA BERAKSI LUC4H...


Elok sangat ke bila bergambar dengan aksi sebegini..Memalukan la... 

Dah la nama pun perempuan... Mana nak letak muka bila tersebar gambar-gambar macam ni dalam internet..mak bapa juga yang malu.... habis bila orang cop perempuan murahan la, jalang la..bitch laa tahu pula marah.. Tapi masa bergambar dengan aksi yang memalukan ini tak ingat pula semua tu..


Ada pulak yang di antara mereka ni pakai tudung, tapi tunjuk isyarat macam tu... bukan ke ini merosak imej perempuan bertudung yang sepatutnya lebih bersopan dan beradab...Ada yang berpendapat, mereka sekadar bersuka-suka... tapi kena ingat la orang perempuan ni sifat malu tu wajib ada... kalau sifat malu pun dah takdak, tak tahu nak buat apa la... agaknya kenapa budak-budak perempuan ni berbangga dengan menunjukkan isyarat lucah begitu ya...disanjung oleh rakan-rakan ke??

Tambah lagi, bila dah tangkap gambar macam tu, boleh pulak ditayangkan dalam FB... tak ke buta perut namanya tu...mengaibkan diri sendiri...So sendiri mahu ingat la... Kalo taknak di aibkan, jangan la buat perkara mengaibkan...


REMAJA BERTUDUNG BANGGA BERAKSI LUC4H... REMAJA BERTUDUNG BANGGA BERAKSI LUC4H... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:21 AM Rating: 5

3 comments:

  1. Dia org ni mungkin suka kalau jari hantu tu masuk ke liang mereka. Sebab tu mereka tunjuk supaya diliangkan...

    Hai lah..pompuan..pompuan. Panas perut mak korang memngandungkan korang dulu..
    mana muka nak letak..betul2 menconteng arang ke muka mak bapak korang.
    Tadak rasa bersalah langsung..
    Da tadak malu tu..umpama macam binatang da..!

    ReplyDelete
  2. Kalau nak sangat tunjuk benda2 mcmtu janganla pakai tudung mek oiii...ko pakailah selua pendek ke, bekemban ngan towel ker atau pakai jerr spendar ngan coli...baru laaa aku tengok pon ada syokkk... aku tau laaa pompuan2 mcm korng mmg nak sangat jari antu tu dok dlm liang korng tuuu...

    ReplyDelete
  3. Budak2 perempuan mcm ni memang BODOH dan BANGANG

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.