PASANGAN LESBIAN MELAYU BERGAMBAR GHAIRAH DALAM TANDAS...


Apa nak jadi dengan remaja zaman sekarang...berani tak bertempat..dah terang-terang perbuatan mereka ini salah tapi dengan bangganya mereka upload gambar aksi tak senonoh ni dalam facebook? Kat mana agaknya otak mereka ni?? Kalau ye pun fikir la dulu sebelum bertindak. Malu la sikit....ingat elok ke bergambar dengan seluar terbuka dekat mangkuk tandas....iskh..iskh..iskh



Inilah masalahnya bila pihak bertanggungjawab cuba untuk membantras gejala yang tak senonoh ini tetapi ada satu pihak lagi cuba mengambil kesempatan untuk membela mereka...menggunakan alasan hak asasi manusia..

EP harap semoga mereka-mereka yang berada dalam gambar ini cepat-cepatlah bertaubat. Pengajaran yang boleh diambil ialah keruntuhan akhlak pelajar kita berada pada tahap membimbangkan justeru itu EP harap semua pihak memainkan peranan untuk  mencegah kemungkaran ini., bukan hanya pandai mengata dan mengambil kesempatan diatas kelemahan ini...




PASANGAN LESBIAN MELAYU BERGAMBAR GHAIRAH DALAM TANDAS... PASANGAN LESBIAN MELAYU BERGAMBAR GHAIRAH DALAM TANDAS... Reviewed by Empayar Pemuda on 6:13 PM Rating: 5

9 comments:

  1. mana ada bucuk, abang min elok je

    ReplyDelete
  2. Top or bottom...i dari shah alam/21thn
    Call/msg/whatsapp i 0182452164(danny)

    ReplyDelete
  3. Yang tukang upload ni x tahu malu ke buka aib org
    Doakan mreka kembali ke perjalanan yng bnr..
    Mohon pdam ..entry ni dpt dosa jer

    ReplyDelete
  4. INI LAH GEJALA BILA SUDAH KENA PENYAKIT JIWA HINGGA TAK KENAL MANA JANTAN DAN BETINANYA HIDUP LEBIH HUNA DARI HAIWAN

    ReplyDelete
  5. company of heroes.

    ReplyDelete
  6. slm..kdp smua users dlm blog ni.jgn lah kite mudah nk menilai seseorg itu..dan label org itu dgn kate2 kesat..kita manusia..tdk lah sempurna..lebih baik kite mendiamkn diri dr mengeluarkan sebarang kenyataan yg berbaur fitnah..msing2 ad klemahan dn kelebihan..kite manusie sntiase mlakukn kesilapan..x perlu nk kondem2 cmtu..krna itu mlambangkan kecerminan kita sendiri..jika kmu berda d tmpt mereka..kmu jgk akn rase aper yg mereke rase..lebih baik mendiamkn diri sahaja..bkn aper sbgai nasihat kpd kmu smua..insyaallah..kite doakan jer yg terbaik bt mereka yg lgbt ni..insyaallah mreka psti akn insaf 1 hri nanti..peace no war..*official hafiz90* male nurse hospital pakar damansara..chow..love u all..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.