Tuesday, September 11, 2012


Tak abis-abis kisah ostazah segera ni....lepas cari pasal dengan bekas mufti Perlis, Dr Asri...kini ostazah segera ni meroyan  pula dengan Ulamak Muda UMNO, Ustaz Fathul Bari....

Puak-puak PAS pun sedar yang mereka tidak tahu di mana Abby mengaji dan mendapat didikan agama? Tapi berlagak lebih sudu dari kuah...meroyan tanpa fakta..cuba fikir tengok seorang artis yang so sial sebelum ini..kononnya nak berubah...masuk PAS dan dapat naik pentas ceramah PAS beberapa kali dah kira hebat nak tegur dan betulkan orang lain...kononnya dia lagi Islam daripada orang lain..

Cuba baca tweet yang ditulis oleh ostazah Abby ni...ni mesti meroyan pasal Rafizi ni..


Kata Abby, bila bukti ditunjukkan, terus pihak terbabit tangkap individu yang keluarkan bukti tersebut..Hahahaha...kalau dah cara untuk dapatkan bukti tu salah..macam mana tak kena tangkap...negara kita kan ada undang-undang....

Mungkin ini cara terbaru ostazah segera ni cari makan...lagi kontroversi lagi banyak jemputan ceramah...baru masyuk...khabarnya beribu-ribu RM puak-puak Pas bayar kat ostazah segera ni untuk satu ceramah...

EP setuju dangat dengan kata Blogger MPP...Mungkin ni Abby meroyan sebab kurang kasih sayang dari insan yang bernama suami...hahahaha...

6 comments:

Anonymous said...

Dia nak mengadu pasal rafizi lah tu.nak tunjukan bukti tapi nak dapatkan bukti sampai langgar undang2.boleh ker macam tu cik abby?

Anonymous said...

meluat betol aku kt betini seko nih...ishhh

Maskinah M Damairah said...

Ditakuti ada seseorang disebalik semua tweet Abby.Jika silap boleh makan diri sendiri. Dia sebenarnya mempunyai banyak peluang untuk belajar dan menimba ilmu. Kenapa tak rebut peluang tu. Lebih baik ikut resmi padi semakin berisi semakin tunduk.....

Anonymous said...

aq x nk tweet dia dlm tweeter...semak aq punya list je... artis lain ok..xD

Anonymous said...

Salam.. Harap2 lepas ni ust fatrul bari tak payah la nak reply any komen pompuan jalang ni. Pompuan jalang ni rasa dia lebih pandai dr ulama. Baru berapa hari pakai tudung dok buat mcm mana2. Tp kita sama ber doa2 mudahan2 allah memberi hidayah dan kesedaran kpd pompuan ni.

Anonymous said...

bodohlah abby ni

maklumat sulit pemegang account dlm bank mana bole disebarkan pada umum. mmg carik pasal lah. kalo tak pandai, jgan tunjuk pandai2. bengap sgt abby ni, byk mkn hati ayam kot

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.