HOT : VIDEO YANG BENAR-BENAR MEMALUKAN ANWAR DAN KIT SIANG....??


Ini adalah tindakan beberapa peserta yang menyertai perhimpunan janji demokrasi di Dataran Merdeka memijak gambar DS Najib Perdana Menteri Malaysia. Tindakan oleh beberapa penyokong pakatan haram itu dianggap sangat kurang ajar dan tidak beradab. Semuanya gara-gara golongan pembangkang ini begitu membenci dengan DS Najib sehingga berbuat demikian. Apa yang lebih menyedihkan, kebanyakan laman pembangkang terutamanya Pakatan Haram menyukai perbuatan tersebut sehingga menyanjung mereka yang berbuat demikian. 

Saksikan klip video dibawah.



Seperti yang kita tahu, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sedang berusaha memperkenalkan pelbagai pembaharuan. Dari yang bersifat besar, seperti Program Transformasi Ekonomi yang melibatkan rakyat secara keseluruhan, kepada benda-benda seperti Klinik Rakyat 1Malaysia yang melibatkan rakyat-rakyat semua peringkat secara terus.

Pelbagai bantuan diwujudkan. Pelbagai lagi sedang dilaksanakan untuk meringankan beban rakyat. Pembaharuan yang dibuat Najib itu menyebabkan banyak pihak luar dan pakar meramalkan BN akan kekal memerintah pada penggal akan datang.

Mungkin tertekan dengan angin perubahan yang melanda, segelintir penyokong pembangkang mulai marah dengan keadaan itu. Tidak tahu bagaimana hendak diluahkan, maka wujud perbuatan seperti menghina negara. Akibat politik yang keterlaluan, bendera negara mahu diubah.

MENGAPA PERLU IA DIUBAH? KERANA PEMIMPIN DAP MACAM MANOHARAN HENDAK BEGITU?

Selain itu, Perdana Menteri turut menjadi mangsa hinaan. Sekelompok penyokong pakatan haram, rasanya dari puak DAP, mengambil tindakan yang rasanya sudah keterlaluan.

Mereka memijak dan menghina gambar Perdana Menteri. Amoi bertato ala-ala pelacur bukan main gembira lagi melakukan perbuatan yang biadap dan kurang ajar itu, termasuklah teman lelakinya ala-ala gay yang ketawa kuat melihat aksi teman wanitanya...


Perangai penyokong pakatan haram yang tidak bertamadun...kurang ajar dan biadap..

Persoalannya, perlukah bertindak demikian? Lagi-lagi malam insiden tersebut adalah masa penting untuk negara, iaitu diambang menyambut kemerdekaan.

Tepuk dada tanyalah selera...
HOT : VIDEO YANG BENAR-BENAR MEMALUKAN ANWAR DAN KIT SIANG....?? HOT : VIDEO YANG BENAR-BENAR MEMALUKAN ANWAR DAN KIT SIANG....?? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:07 AM Rating: 5

1 comment:

  1. harap pihak berkenaan ambil tindakan yang sewajarnya. terlalu banyak insiden kurang ajar yang dilakukan oleh puak pembangkang. dari menghina raja berpelembagaan, menghina bendera, menghina pemimpin negara malah tidak mengendahkan amaran larangan berkumpul yang akhirnya jadi rusuhan yang banyak merugikan banyak pihak yang tidak bersalah. Namun hanya percakapan dirakamkan, alangkah bagus jika ISA tidak dimansuhkan. Jika terus-terusan tiada hukuman dikenakan, kami yang menyokong kerajaan akan fed-up dengan senario ini dan mengambil keputusan untuk tidak keluar mengundi.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.