HOT VIDEO : RATU GELANDANGAN ANWAR PERSOAL ISLAM DAN BELA ANJING.....??


Siapa yang tak kenal dengan wanita ini....EP rasa ramai yang tak kenal dia sebagai artis...namanya mula mendapat perhatian masyarakat apabila dia tampil menyertai perhimpunan Occupy Dataran beberapa bulan yang lalu di Dataran Merdeka...dan selepas itu macam-macam cerita yang tak elok keluar di internet pasal wanita ini...
Cuba tengok video yang dikeluarkan oleh Malaysia Kini yang memaparkan kehidupan sebenar Mislina Mustaffa hari ini. Di bahagian kedua video keluaran Malaysia Kini ini banyak memaparkan eksperimen Mislina Mustaffa yang kini hidup tanpa rumah tetap atau bergelandangan.
Dalam video ini Mislina cuba tunjuk pada masyarakat yang dia menginap di sebuah flat yang serba kekurangan dan berkongsi dengan beberapa orang lain...Yang menariknya Mislina ni siap ada anjing peliharaannya yang diberi nama Atan...Macam nama kerbau dalam cerita Cun...
Itu mungkin gaya hidup eksperimen yang ingin Mislina Mustaffa lalui tetapi apa yang EP kurang senang adalah kata kata wanita ini yang seakan mempersoalkan agama Islam. Bukankah itu sudah melampau...
Apa kata kita tengok video ini (Bahagian 2 lebih menarik) kerana anda perlu mendengar sendiri kata kata Mislina dalam video dibawah untuk menyelami akal fikiran beliau tentang agama Islam dan gaya hidup manusia hari ini. 


HOT VIDEO : RATU GELANDANGAN ANWAR PERSOAL ISLAM DAN BELA ANJING.....?? HOT VIDEO : RATU GELANDANGAN ANWAR PERSOAL ISLAM DAN BELA ANJING.....?? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:01 AM Rating: 5

10 comments:

  1. anuar suka la pompuan mcm ni

    ReplyDelete
  2. Pompuan nih mendapat hidayah dari puak2 PAS... Xcaya leh tanya Mat Sabu.. Hehehehh...

    zoRRo...

    ReplyDelete
  3. sememangnya blog dan webmaster pro umnobn ni bangang dan dungu ,,tak ada klas langsung,,,bagai orang terencat akal bila menulis,,,,

    ReplyDelete
  4. nak kata MAK BAPAK ATU NENEK dia TAK NGAJOR..
    tak elok la pulak bunyi nyer....
    SAPA NAK DISALAHKAN....

    ReplyDelete
  5. rakyat ciptaan anwar ibrahim yang diidamkan pakatan rakyat....mana alim ulamak pas????...bertaubat lah sebelum BALA dari ALLAH S.W.T menimpa semua di malaysia ni...INGAT...bukan minah ni yang kena BALA ALLAH S.W.T nanti kita ni terkena juga BALA tu...nauzubillah....

    ReplyDelete
  6. SESAT-Alquran is POETRY?
    Nauzubillah hi min zalik.
    Kalamullah di hina.Kalau kita gunakan hukum hudud memang patut aja si baghal ni kena pancung!!!

    ReplyDelete
  7. Sebab tu bijak pandai nasihat jika nak belajar kena ada guru, bukan hanya baca buku2 kemudian jadikan pedoman. Lagi teruk buku yang dia baca dari aktivis barat. Pendidikan dia rendah tapi nak tunjuk yg dia tahu banyak benda. Cuba tengok contoh yg dia ambil tentang isu 'perempuan botak masuk neraka'. Dah tentu statement tu diberi oleh orang yg setaraf pemikiran dia. Dalam Islam tiada hukum sebegini kerana ramailah pesakit kanser yang masuk neraka. Dalam Islam juga wajib bagi suami menyediakan tempat berlindung (rumah), makan dan pakaian supaya tiada yg hidup bergeladangan.

    Cuma satu kebaikan dia ialah mengasihi binatang. Bela anjing bukan haram tapi najis. Jika dia pengikut mazhab Imam Maliki, hukum airliur anjing tidak najis. Dia sembahyang atau tidak, walahualam.

    P/s Harap Jabatan Ugama betulkan pemikiran songsang dia, dah jadi fardu kifayah.

    ReplyDelete
  8. bukan ke minah jelek ni yang dihaga oleh unit anal pas tempoh hari? nampak tak betapa bodohnya pauk2 pas tu? la ni terkancing gigi? kononnnya buat amal ibadah tapi rupa2nya dok jaga minah sewel tu? kah kah kah

    ReplyDelete
  9. Jabatan agama dok nga2 apa lagi. Menteri agama jamil khir ambik la perhatian sikit. Jgn dok asyik sibuk nak hambat kerusi parlimen jerai sampai tggjwb yg diamanahkan pun tak diberi perhatian. Takan nak tunggu PM juga ambik tindakan. Sudah menteri amaran pun asyik bg amaran saja. Takan menteri agama pun nak bagi agama kena main. Sudah2 berpolitiknya. Letih la mcm ni kalau semua menteri dok buat perangai mcm ni. Aku nak cdgkan kpd lebih baik menteri agama ni jd mcm mufti negeri2. Senang tak kalot. For time being aku nampak jaawatan menteri agama ni sepatutnya bagi ust fatrul bari atau tan sri hairusani. Lagi bagus. Bukan mcm jamil khir fail.

    ReplyDelete
  10. tukarla la nama jadi muslina ke kapirlina anak jahiliyah. baru sesuai dgn cara cakap tu

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.